Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

Odnosi s javnošću s naglaskom na medije i digitalni PR (web i društvene mreže)

Trajanje:

Zagreb, 8. studeni 2024. (petak), Hotel International, Miramarska cesta 24

Mjesto održavanja:

Zagreb

Tips & Tricks – kako prenijeti poruku do ciljane publike i kreirati uspješan sadržaj

Tvrtke i ustanove, bez obzira na veličinu, trebaju posvetiti više pažnje u odnosu nego prije na segment odnosa s javnošću - bilo da se radi o komunikaciji sa zaposlenicima, klijentima, suradnicima, kupcima ili medijima.

Svaki PR-ovac, osim usvojenih znanja i vještina, svakodnevno se u svom poslu prilagođava kako novim situacijama i izazovima na tržištu, tako i novim alatima i kanalima koji mogu olakšati, ubrzati i unaprijediti njihov rad.

Uspješna komunikacija, jasna i pravovremena poruka može biti od ključne važnosti za nastavak suradnje ili iskazivanje povjerenja.

PR-ovci često imaju zadatak komunicirati prema segmentiranim javnostima putem medija - što to konkretno znači u praksi; koje alate koristiti kako bi maksimalno iskoristili offline i online medije kako bi poslane poruke došle do željene publike; kako postići kvalitetnu komunikaciju kroz određene kanale komunikacije?

Najizazovniji i najdinamičniji segment odnosa s javnošću su društvene mreže, koje se sve više koriste za promoviranje i plasiranje proizvoda i usluga, odnosno u poslovne svrhe, a tu je i neizostavna suradnja s medijima, gdje jedan „gaf" može uništiti dugogodišnju izgradnju uspješnog brenda ili ostaviti negativan dojam u javnosti.

Zato je stjecanje novih znanja i vještina te upoznavanje s trendovima u segmentu odnosa s javnošću, pogotovo u današnje vrijeme umjetne inteligencije (AI) gdje je neizbježan fake news i svakodnevna upotreba alata umjetne inteligencije, izuzetno važno za izgradnju pozitivnog poslovnog imidža.


Na seminaru donosimo:

  • zašto je važna interna komunikacija,
  • osnovna pravila i načini komunikacije s medijima,
  • koji su najučinkovitiji AI alati u odnosima s javnošću,
  • koju poruku poslati medijima - kome, kada i kako slati objavu za medije,
  • savjeti i upute za uspješnu komunikaciju na društvenim mrežama,
  • što čini dobar sadržaj za objavu na webu - kako kreativno i uspješno pisati,
  • koja su pravila poslovnog bontona u digitalnom PR-u,
  • kako se mjeri uspješnost nastupa na društvenim mrežama, webu i u medijima,
  • pregled najvažnijih društvenih mreža i njihovih specifičnosti - koju poruku poslati.

Želite li saznati više o pravilima u PR svijetu te dobiti korisne savjete na koji način koristiti alate odnosa s javnošću kao važno sredstvo za postizanje poslovnih i organizacijskih ciljeva - pozivamo vas na zanimljiv seminar s primjerima dobre i loše prakse sa stručnjakom i znalcem za odnose s javnošću.


Program seminara:

  • Tehnike i alati u odnosima s javnošću
  • Korištenje umjetne inteligencije (AI alati)
  • Pravila PR-a u digitalnom svijetu
  • Definiranje ciljanih publika
  • Pravila interne komunikacije i korporativno komuniciranje
  • Komunikacija s medijima i medijski nastup - savjeti i praksa
  • Društvene mreže i poslovni bonton
  • Izrada komunikacijskih strategija i planova
  • Mjerenje i evaluacija u PR-u - što i kako
  • Uspješna komunikacija putem društvenih mreža
  • Online poslovna komunikacija - na što obratiti pažnju
  • Dobri i loši PR primjeri iz poslovne prakse
  • Pitanja i odgovori sudionika
Više info saznajte na linku.

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...