Kontakt podaci
M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb
Tel: 01 5814 777
E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr
O ustanovi
Odnosi s javnošću s naglaskom na medije i digitalni PR (web i društvene mreže)
Trajanje: | Zagreb, 8. studeni 2024. (petak), Hotel International, Miramarska cesta 24 |
---|---|
Mjesto održavanja: | Zagreb |
Tips & Tricks – kako prenijeti poruku do ciljane publike i kreirati uspješan sadržaj
Tvrtke i ustanove, bez obzira na veličinu, trebaju posvetiti više pažnje u odnosu nego prije na segment odnosa s javnošću - bilo da se radi o komunikaciji sa zaposlenicima, klijentima, suradnicima, kupcima ili medijima.
Svaki PR-ovac, osim usvojenih znanja i vještina, svakodnevno se u svom poslu prilagođava kako novim situacijama i izazovima na tržištu, tako i novim alatima i kanalima koji mogu olakšati, ubrzati i unaprijediti njihov rad.
Uspješna komunikacija, jasna i pravovremena poruka može biti od ključne važnosti za nastavak suradnje ili iskazivanje povjerenja.
PR-ovci često imaju zadatak komunicirati prema segmentiranim javnostima putem medija - što to konkretno znači u praksi; koje alate koristiti kako bi maksimalno iskoristili offline i online medije kako bi poslane poruke došle do željene publike; kako postići kvalitetnu komunikaciju kroz određene kanale komunikacije?
Najizazovniji i najdinamičniji segment odnosa s javnošću su društvene mreže, koje se sve više koriste za promoviranje i plasiranje proizvoda i usluga, odnosno u poslovne svrhe, a tu je i neizostavna suradnja s medijima, gdje jedan „gaf" može uništiti dugogodišnju izgradnju uspješnog brenda ili ostaviti negativan dojam u javnosti.
Zato je stjecanje novih znanja i vještina te upoznavanje s trendovima u segmentu odnosa s javnošću, pogotovo u današnje vrijeme umjetne inteligencije (AI) gdje je neizbježan fake news i svakodnevna upotreba alata umjetne inteligencije, izuzetno važno za izgradnju pozitivnog poslovnog imidža.
Na seminaru donosimo:
- zašto je važna interna komunikacija,
- osnovna pravila i načini komunikacije s medijima,
- koji su najučinkovitiji AI alati u odnosima s javnošću,
- koju poruku poslati medijima - kome, kada i kako slati objavu za medije,
- savjeti i upute za uspješnu komunikaciju na društvenim mrežama,
- što čini dobar sadržaj za objavu na webu - kako kreativno i uspješno pisati,
- koja su pravila poslovnog bontona u digitalnom PR-u,
- kako se mjeri uspješnost nastupa na društvenim mrežama, webu i u medijima,
- pregled najvažnijih društvenih mreža i njihovih specifičnosti - koju poruku poslati.
Želite li saznati više o pravilima u PR svijetu te dobiti korisne savjete na koji način koristiti alate odnosa s javnošću kao važno sredstvo za postizanje poslovnih i organizacijskih ciljeva - pozivamo vas na zanimljiv seminar s primjerima dobre i loše prakse sa stručnjakom i znalcem za odnose s javnošću.
Program seminara:
- Tehnike i alati u odnosima s javnošću
- Korištenje umjetne inteligencije (AI alati)
- Pravila PR-a u digitalnom svijetu
- Definiranje ciljanih publika
- Pravila interne komunikacije i korporativno komuniciranje
- Komunikacija s medijima i medijski nastup - savjeti i praksa
- Društvene mreže i poslovni bonton
- Izrada komunikacijskih strategija i planova
- Mjerenje i evaluacija u PR-u - što i kako
- Uspješna komunikacija putem društvenih mreža
- Online poslovna komunikacija - na što obratiti pažnju
- Dobri i loši PR primjeri iz poslovne prakse
- Pitanja i odgovori sudionika