Kontakt podaci
M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb
Tel: 01 5814 777
E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr
O ustanovi
Kako izraditi kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta
Mjesto održavanja: | Zagreb |
---|
Imate li dokument s kojim ste posložili i opisali radna mjesta u organizacijsku strukturu, a iz kojeg je moguće definirati hijerarhijsku podjelu unutar kompanije, ali i odgovornost za realizaciju pojedinog radnog zadatka?
Termin održavanja:
Zagreb, 15. veljače 2024. (četvrtak), Hotel Central, Ul. kneza Branimira 3
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati
Predavač:
» Iva Sušec, magistra psihologije
Kotizacija:
120,00 € (96,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 105,00 € (84,00 € + PDV).
Planirate izraditi ili revidirati interni akt o sistematizaciji radnih mjesta, a ne znate od kuda početi?
Sistematizacija radnih mjesta
Imate li dokument s kojim ste posložili i opisali radna mjesta u organizacijsku strukturu, a iz kojeg je moguće definirati hijerarhijsku podjelu unutar kompanije, ali i odgovornost za realizaciju pojedinog radnog zadatka?
U opisu radnih mjesta definirali ste svrhu, sadržaj i složenost određenog posla?
S pojavom novih radnih procesa i tehnologija, potrebno je prilagoditi i revidirati opise radnih mjesta, a sistematizaciju uskladiti sa stvarnim stanjem i potrebama unutar kompanije.
Pravilnik o sistematizaciji radnih mjesta najčešće donose kompanije koje zapošljavaju najmanje dvadeset radnika – sistematizacija uređuje strukturu, radna mjesta i organizacijske jedinice, definira opis poslova, nadležnosti i odgovornosti unutar kompanije.
Sudjelovanjem na praktičnom seminaru uz vježbe i primjere saznat ćete:
- što sve obuhvaća sistematizacija u kompaniji,
- koje su koristi sistematizacije radnih mjesta,
- koji su koraci potrebni za izradu kvalitetne sistematizacije,
- na koji način izraditi opis radnih mjesta,
- koliko često je potrebno revidirati postojeću sistematizaciju,
- koje informacije sadrži sistematizacija radnih mjesta,
- što sadrži dobar opis poslova,
- kako povezati plaću ili koeficijente sa opisom poslova,
- što u slučaju kada se ukida radno mjesto,
- koji su najčešći izazovi u praksi?
Kvalitetna sistematizacija radnih mjesta ključna je za uspjeh upravljanja radnim procesima, kao i učinkovito obavljanje određenih poslova (radnih zadataka), a osnovna svrha sistematizacije je razjasniti odgovornosti na razini kompanije kroz jasno definiran opis i analizu poslova.
O prednostima i preduvjetima za kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta, preciznom opisu radnog mjesta, postupku izrade sistematizacije, potrebnim obrascima za provođenje analize radnih mjesta, primjerima struktura – na praktičnom seminaru gdje ćete aktivno sudjelovati kroz postavljanje pitanja, ali i rješavanje određenih zadataka u obliku vježbi za što bolju pripremu ovog internog akta.
Program seminara:
- Snimanje postojećeg stanja u organizaciji
- Što je sistematizacija radnih mjesta
- Koraci potrebni za izradu kvalitetne sistematizacije
- Primjeri organizacijskih struktura
- Analiza opisa poslova
- Načini prikupljanja podataka za kvalitetno definiranje pojedinog radnog mjesta
- Upitnici za kvalitetno snimanje radnih procesa
- Što sve opis poslova mora sadržavati
- Primjeri opisa poslova
- Vježba izrade opisa poslova
- Nadogradnja opisa poslova u sistematizaciji
- Povezanost plaća/koeficijenata sa opisom poslova
- Važnost kvalitetne sistematizacije u kompaniji
- Revizija i ažuriranje postojećeg pravilnika o sistematizaciji
- Primjeri iz prakse, vježbe, pitanja i odgovori sudionika