Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

Influencer marketing i društvene mreže – kada angažirati influencera u poslovne svrhe

Mjesto održavanja:

Zagreb

Što sve trebate znati o društvenim mrežama i influencerima kao dokazano učinkovitim komunikacijskim i marketinškim kanalima za privlačenje novih kupaca i korisnika vašeg proizvoda i/ili usluge

Termin održavanja:
Zagreb, 1. srpanj 2022. (petak), The Westin Zagreb, Ul. Izidora Kršnjavog 1

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 - 13,30 sati

Predavač:
»
Hrvoje Ratkić, struč. spec. oec., marketinški i PR stručnjak

Kotizacija:
775,00 kn (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn (560,00 kn + PDV).

O prednostima i nedostacima suradnje s influencerima te korištenju društvenih mreža

Društvene mreže postale su idealan kanal za promociju kako proizvoda i projekata, tako i same tvrtke, odnosno institucije.

Danas je značajan i vidljiv utjecaj društvenih mreža na ponašanje kupaca, a o prednostima suradnje s influencerima u poslovne svrhe sve se više govori.

Zbog toga što se komunikacija i oglasne poruke plasiraju na društvenim mrežama, važno je biti stalno prisutan, a influenceri su postali nezaobilazna spona između brenda i krajnjeg korisnika, odnosno kupca.

Važno je da tvrtka prilikom odabira influencera bira onog influencera čiji sadržaj i pratitelji odgovaraju profilu kupca za proizvod ili uslugu koju tvrtka nudi, te poznaje publiku i pravila oglašavanja i komunikacije na najpopularnijim društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, TikTok).


  • Razmišljate li o suradnji s influencerima?
  • Koga angažirati i koliko to sve košta?
  • Koje koristi poduzeća i brendovi mogu ostvarivati od influencer marketinga?
  • Kako voditi komunikaciju i oglašavanje na društvenim mrežama?
  • Koja pravila i zakonitosti vrijede na najpopularnijim društvenim mrežama?

Dobro planiranje, jasno postavljena strategija i detaljna analiza ciljane publike i tržišta ključ je profitabilne suradnje s popularnim influencerima, kao i objavljivanja oglasa na društvenim mrežama.

Kako voditi komunikaciju i oglašavanje na društvenim mrežama i/ili angažiranjem influencera - donosimo na interaktivnom seminaru s primjerima iz prakse, te savjete i odgovore na ova i druga pitanja:

  • kako pravilno koristiti najpopularnije društvene mreže u poslovne svrhe,
  • što je influencer marketing i kako izabrati influencera,
  • tko su micro, a tko macro influenceri,
  • kako mjeriti uspješnost influencer marketinga,
  • kada je dobro angažirati influencera?

Što sve trebate znati o društvenim mrežama i influencerima kao dokazano učinkovitim komunikacijskim i marketinškim kanalima za privlačenje novih kupaca i korisnika vašeg proizvoda i/ili usluge - najvažnije i najzanimljivije detalje, korisne savjete i primjere otkrit će vam marketinški i PR stručnjak koji surađuje s najpopularnijim influencerima i brendovima.


Program seminara:

  • Tko su influenceri i kako ih angažirati?
  • Što je influencer marketing i koji su njegovi ciljevi?
  • Kako se mjeri uspješnost influencer marketing kampanja?
  • Koja je razlika između influencera i ambasadora?
  • Koji su tipovi influencera u odnosu na kanal komunikacije?
  • Kako koristiti društvene mreže kod oglašavanja i promocija?
  • Na što pripaziti kod kreiranja reklama na društvenim mrežama?
  • Što je plan budžetiranja i koji su troškovi kampanje?
  • Koja je razlika između mikro i makro influencera?
  • Kako izabrati influencera s obzirom na djelatnost (brend) tvrtke?
  • Kako influencer utječe na brend i kako mjeriti njegovu uspješnost?
  • Zašto se danas sve češće angažiraju influenceri u poslovne svrhe?
  • Koji su pravni i etički izazovi influencer marketinga na hrvatskom tržištu?
  • Koji su modeli naplate influencera?
  • Tko su nanoinfluenceri (‘nanosi')?
  • Koje su najpopularnije platforme za influencer marketing?
  • Tko su najpopularniji hrvatski influenceri i koliko koštaju?
  • Dobri i loši primjeri iz poslovne prakse, pitanja i odgovori sudionika.
Detaljnije info i prijava na linku.

 

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...