Kontakt podaci
M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb
Tel: 01 5814 777
E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr
O ustanovi
Google Analytics 4 – novi alat za izvještavanje
Mjesto održavanja: | Zagreb |
---|
Koje promjene donosi GA4 – pripremite se na vrijeme i iskoristite savjete stručnjaka
Termin održavanja:
Zagreb, 23. rujan 2022. (petak), Hotel International, Miramarska 24
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 13,30 sati
Predavač:
» Robert Petković, stručnjak za Google Analytics
Kotizacija:
775,00 kn / 102,86 € (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn / 92,91 € (560,00 kn + PDV).
Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna
Koje promjene donosi GA4 – pripremite se na vrijeme i iskoristite savjete stručnjaka
Google Analytics 4 (GA4)
Od 01. srpnja 2023. godine podaci o posjećenosti web stranice više se neće moći vidjeti u „starom“ sučelju, ali će biti dostupni u novom analitičkom proizvodu – Google Analytics 4 (GA4) – proizvod za analizu korisnikovog ponašanja kroz web stranice i mobilne aplikacije kojima kupac pristupa sadržajima određenog brenda.
Najveći izazov i potencijali problemi nastat će upotrebom novog alata, a koji neće preuzeti podatke „starog“ Analyticsa te za sada nema načina koji bi omogućio „prebacivanje“ starih podataka u novi Analytics.
Google Analytics je alat koji se koristi za praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti, a na temelju točnih podataka koje generira, lakše je donijeti i procijeniti poslovne odluke.
Kroz praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka (o posjetiteljima, web stranicama i sl.), može se zaključiti koje dijelove weba ili marketinške strategije treba poboljšati, a u svrhu ostvarivanja poslovnih ciljeva.
Google Analytics daje odgovore na pitanja, a kao što su:
- koliko je posjetitelja došlo na naše web stranice i iz kojih izvora,
- kako posjetitelji doživljavaju naše web stranice,
- što posjetitelji rade na našim web stranicama,
- koliko se korisnici zadržavaju na stranici,
- koliko im je sadržaj zanimljiv,
- što su prije, a što poslije posjetili?
Kako navodi Google, novi Analytics prikuplja podatke web-lokacija i aplikacija radi boljeg uvida u korisničko putovanje, upotrebljava događaje (events) umjesto podataka na temelju sesija, uključuje kontrole privatnosti (mjerenje bez kolačića, bihevioralno modeliranje i modeliranje konverzija), daje izravne integracije s medijskim platformama koje pomažu u poticanju radnji.
Universal Analytics će prestati prikupljati podatke od 01. srpnja 2023. godine (za korisnike besplatne verzije), odnosno 01. listopada 2023. za korisnike plaćene verzije, a što ne znači da će sučelje Google Analyticsa prestati raditi, već da se od tog datuma neće moći vidjeti novi podaci, ali će korisnici još neko vrijeme i dalje imati pristup starim podacima i izvještajima.
Na edukaciji sa stručnjakom za web analitiku saznajte koje promjene vas čekaju sa sučeljem GA4, kako se što prije i lakše prilagoditi na nove postavke, kako generirati nove podatke koji vam trebaju, kako pratiti nove izvještaje te odgovore na vaša pitanja, kao i primjere izvještaja/podataka/analiza s novim i starim sučeljima.
Program edukacije:
- Što je Google Analytics 4 (GA4)?
- Usporedba „starog“ i „novog“ sučelja
- Koje izvještaje nudi „stari“ Analytics, a koje „novi“?
- Koje promjene donosi i kako iskoristiti prednosti koje nudi?
- Kako se pripremiti za novo sučelje?
- Kako izraditi i postaviti račun za GA4?
- Na koji način prilagoditi GA4 za poslovanje?
- Kako čitati izvještaje i analitike?
- Na koji način upotrebljavati podatke GA4 u Google Adsu?
- Kako je regulirana privatnost podataka?
- Kako izgledaju nove postavke s primjerima?
- Primjeri starih izvještaja i kako izgledaju novi
- Pitanja i odgovori sudionika