Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

GDPR i marketing – utjecaj zakonske regulative na marketinške aktivnosti

Mjesto održavanja:

Zagreb

Kako provoditi marketinške aktivnosti u skladu s GDPR-om i zakonskom regulativom?

Termin održavanja:

Zagreb, 21. ožujak 2024. (četvrtak), Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati

Predavač:

» Larisa Silvija Marić, dipl. iur., odvjetnica

Kotizacija:

112,50 € (90,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 100,00 € (80,00 € + PDV).

(Pretplatnici ne plaćaju kotizaciju za navedeni seminar)

 

Kako provoditi marketinške aktivnosti u skladu s GDPR-om i zakonskom regulativom?

Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) i ostala zakonska regulativa koja se tiče marketinga vrlo su zahtjevne za sve marketinške aktivnosti i svrhe.

U praksi su i dalje mnoge nedoumice koje se odnose na e-mail marketing, praćenje potrošača u njihovim navikama i potrebama, organizaciju nagradnih igara, upotrebu „kolačića“, korištenje društvenih mreža, zakonitosti privole i sl.

Marketinški stručnjaci i dalje ne razumiju u potpunosti zakon i najbolju praksu u vezi s korištenjem osobnih podataka potrošača.

Web stranice koje koristite, pozivi koje upućujete, mjesta koja posjećujete, pa čak i fotografije koje snimite – bilježe se, mjere i ostavljaju digitalni otisak.

GDPR uredba sadrži stroga pravila koja se tiču vaše politike privatnosti – znate li kako ona mora biti napisana, što mora sadržavati i kako joj se mora pristupiti?

Potrošaču (korisniku) je potrebno jasno prenijeti korist zašto bi vam trebali dati suglasnost za korištenje njihovih podataka, kao i prenijeti da ćete biti maksimalno pažljivi kako biste osigurali sigurnost njihovih podataka.

Postoje određene zakonske odredbe vezano za prikupljanje i obradu osobnih podataka putem tzv. kolačića (engl. Cookies) – kada je potrebna privola za prikupljanje takvih podataka, je li potrebna obavijest o obradi osobnih podataka putem kolačića?


Na seminaru donosimo:

  • kako GDPR utječe na to kako pratiti i komunicirati s potrošačima/kupcima,
  • kako koristiti podatke o klijentima,
  • što je neželjeni marketing,
  • kako tvrtke mogu prikupljati, obrađivati i koristiti osobne podatke potencijalnih klijenata i/ili kupaca,
  • može li direktni marketing biti legitimni interes,
  • kako utvrditi zakonsku osnovu za obradu podataka u marketinške svrhe,
  • je li privola dovoljna za usklađenost s GDPR-om,
  • kako „pravo na zaborav“ utječe na marketing,
  • koje su zakonske odredbe o privatnosti značajne za marketing,
  • kako uskladiti cookie policy (tzv. „kolačiće“) s odredbama GDPR-a,
  • koji su obvezni dijelovi privole kod nagradnog natječaja,
  • fotografiranje u marketinške aktivnosti.

Ako niste sigurni kako GDPR utječe na vas i vaše marketinške aktivnosti te kako se na to možete pravilno pripremiti, pozivamo vas na seminar sa stručnjakom iz prakse.

Na jednom mjestu objedinjujemo pravnu regulativu koja se odnosi na marketing te prolazimo kroz primjere iz prakse.


Program seminara:

  • Zakonska regulativa (Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o elektroničkim komunikacijama, Zakon o potrošačima, Zakon o nedopuštenom oglašavanju)
  • Utjecaj GDPR-a na marketing – temeljene odredbe vezane za marketing
  • Baze kontakata (usklađenje postojeće baze i novi klijenti i/ili kupci)
  • Direktni marketing i obrada podataka
  • Prava ispitanika i privola
  • Legitimni interes kao nužnost obrade podataka
  • Svrha obrade osobnih podataka u području marketinga
  • Protivljenje obradi u svrhe marketinga
  • Promocije i nagradne igre – zakonske odredbe i GDPR
  • Profiliranja i potrošačke kartice
  • Internetske stranice i vrste kolačića – obavijest o obradi podataka
  • Zakonske odredbe kod obrade podataka putem kolačića
  • Kolačići i privola – da ili ne za prikupljanje osobnih podataka
  • Korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe – upotreba podataka
  • Google Analytics – obrada podataka
  • Odredbe o privatnosti značajne za marketing
  • Ugovori o poslovnoj suradnji (uloge u obradi osobnih podataka, istraživanja tržišta, marketinške kampanje)
  • Pravo na zaborav u elektroničkom okruženju
  • Praktični primjeri, pitanja i odgovori

Ostale informacije i kako se prijaviti saznajte na linku .

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...