Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

Feedback o zaposlenicima i (polu)godišnji razgovori – savjeti, vježbe i primjeri u HR praksi

Mjesto održavanja:

Zagreb

Povratna informacija i vođenje polugodišnjih ili godišnjih razgovora – kako ocijeniti radni učinak

Termin održavanja:

Zagreb, 23. svibanj 2024. (četvrtak), Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 13,30 sati

Predavač:

» Iva Sušec, magistra psihologije

Kotizacija:

120,00 € (96,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 105,00 € (84,00 € + PDV).

(Pretplatnici ne plaćaju kotizaciju za navedeni seminar)


Povratna informacija i vođenje polugodišnjih ili godišnjih razgovora – kako ocijeniti radni učinak

Kvalitetan feedback danas se sve više koristi u modernim organizacijama i jedan je od korisnih alata HR odjelu kao proces za procjenu uspješnosti zaposlenika.

Mnogobrojne kompanije nastoje procijeniti svoje zaposlenike uz pomoć anonimnih povratnih informacija pomoću obrasca koji uključuje pitanja u obliku anketa o procjeni ponašanja određenog zaposlenika s različitih aspekata. Zaposlenike mogu, osim nadređenih, procjenjivati kolege, ali i vanjski suradnici.

Zadaća je HR menadžera, direktora ili voditelja tima vođenje dvosmjernih razgovora o napretku i razvoju karijere, a kako bi se smanjila fluktuacija i povećala produktivnost na radnom mjestu.

Sustav nagrađivanja i priznanja često u praksi nije jasno komuniciran te zaposlenici ne znaju po kojim kriterijima se ocjenjuju, što se od njih očekuje te smatraju kako se radni učinak transparentno ne ocjenjuje.

Smatraju li vaši zaposlenici da nisu kvalitetno ocijenjeni ili da je nagrada za radne rezultate premala u odnosu na njihov radni angažman u tvrtki?

Redovit razgovor sa zaposlenicima, kao i redovito davanje povratne informacije o radnom učinku, preduvjet je za dobar godišnji ili polugodišnji razgovor koji će povratno omogućiti definiranje materijalnih i nematerijalnih nagrada te kriterije dodjeljivanja, kao i moguće sankcije za neispunjavanje radnog zadatka.


Ako se još niste susretali s feedback alatom ili planirate provesti polugodišnje ili godišnje razgovore i usavršiti vještine vođenja razgovora o učinku, pripremili smo interaktivni seminar sa stručnjakom iz prakse, a kao bi dobili odgovore na pitanja:

  • zašto koristiti feedback alat u organizaciji,
  • kako pridobiti interes drugih u organizaciji i izvan nje da sudjeluju u procesu,
  • koji je najbolji način za prikupiti feedback i prezentirati ga uključenima,
  • kako pomoću feedbacka kreirati promjene i povećati učinkovitost,
  • što sve obuhvaća feedback o zaposlenicima,
  • koje su vrste feedbacka u poslovnoj praksi,
  • kako tražiti feedback od drugih,
  • kako voditi godišnje ili polugodišnje razgovore sa zaposlenicima,
  • kako ocijeniti uspjeh i rad svakog zaposlenika,
  • kako uspješno upravljati učinkom,
  • koje su prednosti i nedostaci godišnjih/polugodišnjih razgovora,
  • što nakon provedenih godišnjih razgovora,
  • koji su najčešći izazovi u praksi?

O prednostima dobro obavljenog razgovara sa zaposlenicima, postupku donošenja ocjene pojedinog zaposlenika – na praktičnom seminaru s primjerima, vježbama vezanim za feedback i stil komunikacije, kao i potrebnim obrascima za (polu)godišnje razgovore, te odgovorima na pitanja.


Program seminara:

  • Što je feedback
  • Feedback kao alat za stvaranje organizacije usmjerene na razvoj i učenje
  • Feedback – dio razvojnog puta a ne kritika
  • Načini davanja i primanja feedbacka
  • Vrste feedbacka
  • Feedback vs. pohvala
  • Feedback vs. kritika
  • Kako se dobro pripremiti za davanje feedbacka
  • Primjeri dobrog feedbacka – vježba
  • Uloga nadređenih i njihovi stilovi komunikacije u feedback kulturi
  • Feedback kao sastavni dio godišnji/polugodišnjih razgovora
  • Kako kvalitetno odraditi godišnje/polugodišnje razgovore
  • Koje elemente treba sadržavati godišnji razgovor
  • Kako tražiti feedback od drugih
  • Feedback kao komunikacijska norma
  • Psihološki efekti feedbacka
  • Feedback i milenijalci
  • Nedavanje feedbacka – koliko šteti organizacijama

Primjeri iz prakse, vježbe, pitanja i odgovori sudionika

Više info na linku.

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...