Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

Digitalni marketing – trendovi i praksa

Dvodnevna edukacija namijenjena je svima koji tek planiraju započeti s marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu – usvojite nova znanja i iskustva, i vidimo se u Opatiji!

Termin održavanja:

OPATIJA, 12. - 13. listopad 2023. (četvrtak i petak)
Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 - 14,00 sati (svaki dan)

Predavači:

» Mario Pintar, marketing menadžer i stručnjak za web stranice

» Hrvoje Ratkić, stručnjak za digitalni marketing i PR savjetnik

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:

200,00 € / 1.506,90 kn (160,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 € / 1.318,54 kn (140,00 € + PDV).

Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna

PRIJAVA NA SEMINAR

Dvodnevna edukacija u Opatiji: postani digital marketing expert

U vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji.

Traži se poznavanje digitalnih medija (marketing na društvenim mrežama), optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google oglasa, kreiranje i objava online sadržaja i oglasa, izrada newsletter kampanja, planiranje i provođenje marketinških kampanja i aktivnosti putem online kanala...


  • Što sve trebate kako biste povećali vidljivost vašeg brenda, tvrtke ili organizacije?
  • Jesu li vam digitalni komunikacijski kanali dio integrirane marketinške komunikacije?
  • Služite li se svim dostupnim online kanalima kod komuniciranja s ciljanom publikom?

Prednosti digitalnog marketinga

Uz pomoć kanala i alata digitalnog marketinga možete povećati vidljivost proizvoda i tvrtke, privući novu publiku (ciljanu javnost), povećati prodaju i doći do novih kupaca, kao i stvoriti nove kontakte koji potencijalno vode do prodaje i povećanju prihoda...


5 razloga zašto sudjelovati na edukaciji

 1.  Saznajte sve o pravilima dobre web stranice (što svaka web stranica mora imati), prednostima e-mail marketinga, provođenju uspješnijih newsletter kampanja (od planiranja do realizacije), korištenju novih tehnologija radi učinkovitijeg komuniciranja i oglašavanja u poslovne svrhe, oglašavanju na društvenim mrežama, angažiranju influencera, kreiranju plaćenog oglasa...

2.  Iskoristite praktične savjete, upute i pojašnjena stručnjaka iz područja digitalnog marketinga koji će vam prenijeti znanja i iskustva o planiranju i kreiranju strategije digitalnog marketinga, osmišljavanju digitalnog sadržaja, optimizaciji web stranice kako bi bila što vidljivija, praćenju i obrađivanju statističkih podatka iz Google Analyticsa, kroz zakonitosti društvenih mreža i pravila oglašavanja, metriku i evaluaciju digitalnih kampanja s brojnim primjerima iz prakse.

3.  Sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.

4.  Razmijenite iskustva s kolegama iz struke, upoznajte se s najboljim primjerima iz prakse i proširite svoje znanje u poznavanju trendova koji vrijede u digitalnom marketinškom okruženju.

5.  Osiguravamo interaktivni pristup - postavite pitanja direktno predavačima tijekom predavanja, sudjelujte u interakciji i druženju za vrijeme pauze.


Dvodnevna edukacija namijenjena je svima koji tek planiraju započeti s marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu - usvojite nova znanja i iskustva, i vidimo se u Opatiji!


Program dvodnevne edukacije:

12.10.2023. (četvrtak), predavač: Mario Pintar

Web stranica i e-mail marketing (newsletter kampanje)

  • Digitalni marketing i digitalna strategija - uloga i značaj
  • Google Analytics - praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti
  • Google Ads kampanje - što i kako
  • Web stranica - optimizacija (razlika između SEO i SEM)
  • Naziv domene i web hosting - pojašnjenja, savjeti i upute
  • Što su Backlinks i koliki utjecaj imaju na pretraživačke mreže
  • Content marketing - pisanje sadržaja za web (tekst, fotografije, audio, video)
  • E-mail marketing - strategija i trendovi, e-mail adrese/liste
  • Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika

13.10.2023. (petak), predavač: Hrvoje Ratkić

Digitalno oglašavanje i društvene mreže

  • Trendovi u digitalnom oglašavanju i na društvenim mrežama
  • Upravljanje digitalnim kampanjama na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Tik-Tok
  • Native oglašavanje - što je to i zašto se koristi
  • Display oglašavanje - važnost display oglašavanja u digitalnom marketingu
  • Influencer marketing - ciljevi, mjerenje uspješnosti, influencer vs. ambasador
  • Krizno komuniciranje na društvenim mrežama
  • Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika
Više info saznajte na linku  .

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...