Kontakt podaci
M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb
Tel: 01 5814 777
E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr
O ustanovi
Digitalni marketing – trendovi i praksa
Dvodnevna edukacija namijenjena je svima koji tek planiraju započeti s marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu – usvojite nova znanja i iskustva, i vidimo se u Opatiji!
Termin održavanja:
OPATIJA, 12. - 13. listopad 2023. (četvrtak i petak)
Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 - 14,00 sati (svaki dan)
Predavači:
» Mario Pintar, marketing menadžer i stručnjak za web stranice
» Hrvoje Ratkić, stručnjak za digitalni marketing i PR savjetnik
Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
200,00 € / 1.506,90 kn (160,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 € / 1.318,54 kn (140,00 € + PDV).
Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna
PRIJAVA NA SEMINARDvodnevna edukacija u Opatiji: postani digital marketing expert
U vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji.
Traži se poznavanje digitalnih medija (marketing na društvenim mrežama), optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google oglasa, kreiranje i objava online sadržaja i oglasa, izrada newsletter kampanja, planiranje i provođenje marketinških kampanja i aktivnosti putem online kanala...
- Što sve trebate kako biste povećali vidljivost vašeg brenda, tvrtke ili organizacije?
- Jesu li vam digitalni komunikacijski kanali dio integrirane marketinške komunikacije?
- Služite li se svim dostupnim online kanalima kod komuniciranja s ciljanom publikom?
Prednosti digitalnog marketinga
Uz pomoć kanala i alata digitalnog marketinga možete povećati vidljivost proizvoda i tvrtke, privući novu publiku (ciljanu javnost), povećati prodaju i doći do novih kupaca, kao i stvoriti nove kontakte koji potencijalno vode do prodaje i povećanju prihoda...
5 razloga zašto sudjelovati na edukaciji
1. Saznajte sve o pravilima dobre web stranice (što svaka web stranica mora imati), prednostima e-mail marketinga, provođenju uspješnijih newsletter kampanja (od planiranja do realizacije), korištenju novih tehnologija radi učinkovitijeg komuniciranja i oglašavanja u poslovne svrhe, oglašavanju na društvenim mrežama, angažiranju influencera, kreiranju plaćenog oglasa...
2. Iskoristite praktične savjete, upute i pojašnjena stručnjaka iz područja digitalnog marketinga koji će vam prenijeti znanja i iskustva o planiranju i kreiranju strategije digitalnog marketinga, osmišljavanju digitalnog sadržaja, optimizaciji web stranice kako bi bila što vidljivija, praćenju i obrađivanju statističkih podatka iz Google Analyticsa, kroz zakonitosti društvenih mreža i pravila oglašavanja, metriku i evaluaciju digitalnih kampanja s brojnim primjerima iz prakse.
3. Sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.
4. Razmijenite iskustva s kolegama iz struke, upoznajte se s najboljim primjerima iz prakse i proširite svoje znanje u poznavanju trendova koji vrijede u digitalnom marketinškom okruženju.
5. Osiguravamo interaktivni pristup - postavite pitanja direktno predavačima tijekom predavanja, sudjelujte u interakciji i druženju za vrijeme pauze.
Dvodnevna edukacija namijenjena je svima koji tek planiraju započeti s marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu - usvojite nova znanja i iskustva, i vidimo se u Opatiji!
Program dvodnevne edukacije:
12.10.2023. (četvrtak), predavač: Mario Pintar
Web stranica i e-mail marketing (newsletter kampanje)
- Digitalni marketing i digitalna strategija - uloga i značaj
- Google Analytics - praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti
- Google Ads kampanje - što i kako
- Web stranica - optimizacija (razlika između SEO i SEM)
- Naziv domene i web hosting - pojašnjenja, savjeti i upute
- Što su Backlinks i koliki utjecaj imaju na pretraživačke mreže
- Content marketing - pisanje sadržaja za web (tekst, fotografije, audio, video)
- E-mail marketing - strategija i trendovi, e-mail adrese/liste
- Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika
13.10.2023. (petak), predavač: Hrvoje Ratkić
Digitalno oglašavanje i društvene mreže
- Trendovi u digitalnom oglašavanju i na društvenim mrežama
- Upravljanje digitalnim kampanjama na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Tik-Tok
- Native oglašavanje - što je to i zašto se koristi
- Display oglašavanje - važnost display oglašavanja u digitalnom marketingu
- Influencer marketing - ciljevi, mjerenje uspješnosti, influencer vs. ambasador
- Krizno komuniciranje na društvenim mrežama
- Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika