Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

Google Analytics 4 – novi alat za izvještavanje

Mjesto održavanja:

Zagreb

Koje promjene donosi GA4 – pripremite se na vrijeme i iskoristite savjete stručnjaka

Termin održavanja:
Zagreb, 23. rujan 2022. (petak), Hotel International, Miramarska 24

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 13,30 sati

Predavač:
» Robert Petković, stručnjak za Google Analytics

Kotizacija:
775,00 kn / 102,86 € (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn / 92,91 € (560,00 kn + PDV).

Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna


Koje promjene donosi GA4 – pripremite se na vrijeme i iskoristite savjete stručnjaka

Google Analytics 4 (GA4)

Od 01. srpnja 2023. godine podaci o posjećenosti web stranice više se neće moći vidjeti u „starom“ sučelju, ali će biti dostupni u novom analitičkom proizvodu – Google Analytics 4 (GA4) – proizvod za analizu korisnikovog ponašanja kroz web stranice i mobilne aplikacije kojima kupac pristupa sadržajima određenog brenda.

Najveći izazov i potencijali problemi nastat će upotrebom novog alata, a koji neće preuzeti podatke „starog“ Analyticsa te za sada nema načina koji bi omogućio „prebacivanje“ starih podataka u novi Analytics.

Google Analytics je alat koji se koristi za praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti, a na temelju točnih podataka koje generira, lakše je donijeti i procijeniti poslovne odluke.

Kroz praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka (o posjetiteljima, web stranicama i sl.), može se zaključiti koje dijelove weba ili marketinške strategije treba poboljšati, a u svrhu ostvarivanja poslovnih ciljeva.


Google Analytics daje odgovore na pitanja, a kao što su:

  • koliko je posjetitelja došlo na naše web stranice i iz kojih izvora,
  • kako posjetitelji doživljavaju naše web stranice,
  • što posjetitelji rade na našim web stranicama,
  • koliko se korisnici zadržavaju na stranici,
  • koliko im je sadržaj zanimljiv,
  • što su prije, a što poslije posjetili?

Kako navodi Google, novi Analytics prikuplja podatke web-lokacija i aplikacija radi boljeg uvida u korisničko putovanje, upotrebljava događaje (events) umjesto podataka na temelju sesija, uključuje kontrole privatnosti (mjerenje bez kolačića, bihevioralno modeliranje i modeliranje konverzija), daje izravne integracije s medijskim platformama koje pomažu u poticanju radnji.

Universal Analytics će prestati prikupljati podatke od 01. srpnja 2023. godine (za korisnike besplatne verzije), odnosno 01. listopada 2023. za korisnike plaćene verzije, a što ne znači da će sučelje Google Analyticsa prestati raditi, već da se od tog datuma neće moći vidjeti novi podaci, ali će korisnici još neko vrijeme i dalje imati pristup starim podacima i izvještajima.


Na edukaciji sa stručnjakom za web analitiku saznajte koje promjene vas čekaju sa sučeljem GA4, kako se što prije i lakše prilagoditi na nove postavke, kako generirati nove podatke koji vam trebaju, kako pratiti nove izvještaje te odgovore na vaša pitanja, kao i primjere izvještaja/podataka/analiza s novim i starim sučeljima.


Program edukacije:

  • Što je Google Analytics 4 (GA4)?
  • Usporedba „starog“ i „novog“ sučelja
  • Koje izvještaje nudi „stari“ Analytics, a koje „novi“?
  • Koje promjene donosi i kako iskoristiti prednosti koje nudi?
  • Kako se pripremiti za novo sučelje?
  • Kako izraditi i postaviti račun za GA4?
  • Na koji način prilagoditi GA4 za poslovanje?
  • Kako čitati izvještaje i analitike?
  • Na koji način upotrebljavati podatke GA4 u Google Adsu?
  • Kako je regulirana privatnost podataka?
  • Kako izgledaju nove postavke s primjerima?
  • Primjeri starih izvještaja i kako izgledaju novi
  • Pitanja i odgovori sudionika
Više info saznajte na linku.

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...