Učilište Filaks - slavimo rođendan i darujemo
Poslovno učilište Filaks povodom proslave rođendana u travnju raspisuje upis u program Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću po promotivnoj cijeni.
Upravljano na pravilan način, zajedničko djelovanje oglašavanja i odnosa s javnošću stvara sinergiju kojom se postižu dugoročni rezultati izgradnje i jačanja branda. Pri korištenju metoda i tehnika oglašavanja i odnosa s javnošću, vrlo je važo jasno razlikovati ova dva sastavna djela integrirane marketinške komunikacije kako bi na efikasan način kreirali svoju kampanju i usmjerili komunikacijsku poruku. Oba ova elementa neophodna su za razvoj i jačanje brand awarenessa, a njihova uporaba mora biti kontinuirana neovisno o tome prethode li aktivnosti odnosa s javnošću oglašavanju, odvijaju li se istovremeno ili nakon oglašavanja. Njegovanjem odnosa s javnošću stvaraju se osnove na kojima se zasniva vjerodostojno oglašavanje.
Redovna cijena školarine je 16.000 kuna, a samo za upise do Filaksovog rođendana iznosi 10.000 kuna.
Upisi traju do 17. travnja 2010, kada Filaks slavi rođendan!
Dodatne informacije saznajte na 01 2430 850 ili putem e-maila [email protected]
Program usavršavanja traje 150 školskih sati (od travnja do lipnja 2010), a namijenjen je:
- Voditeljima i direktorima marketinga
- Zaposlenicima u odjelu marketinga
- Zaposlenicima u agencijama za tržišne komunikacije (reklamnim agencijama)
- Direktorima malih poduzeća
- Svima koji se žele usavršiti u području oglašavanja i odnosa s javnošću.
Struktura programa / kolegiji:
- Uvod u teoriju i politiku marketinga
- Menadžment i vođenje
- Integrirana marketinška komunikacija (naglasak na oglašavanje i odnose s javnošću)
- Komunikacijske i prezentacijske vještine
- Politika proizvoda/usluge i dizajn
- Istraživanje tržišta
- Ponašanje potrošača
- Etika u integriranoj marketinškoj komunikaciji
Teme koje se obrađuju kroz analizu poslovnih slučaja, rad u grupama ili vođenu diskusiju:
Marketinško planiranje
Integrirani marketing
Izgradnja komunikacijske strategije i alati
Koncepcije oglašavanja
Implementacija i mjerenje efektivnosti kampanje
Razvoj odnosa s klijentima
Odnosi s medijima
Planiranje media miksa
Učinkovitost marketinške komunikacije
Eventi
Upravljanje projektima
Timski rad
Trendovi u oglašavanju
Trendovi u odnosima s javnošću
Odnos klijenta i reklamne agencije
Novinarstvo i mediji
Identitet i imidž organizacije i zaposlenika...
Male grupe polaznika i vrhunski predavači osiguravaju interaktivnu nastavu u kojoj svaki polaznik može aktivno sudjelovati te usvojiti znanja na pomno odabranim primjerima iz prakse.
Nastava se održava radnim danom u poslijepodnevnim satima.
Izjave o iskustvu polaznika možete pogledati ovdje.
Dobrodošli!