Treća radionica u sklopu Business Plan Contesta na temu ''Od znanja do inovacije''
Poludnevnu radionicu u trajanju od 14 do 18 sati u dvorani B4 Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu održati će dr.sc. Vlatka Petrović , voditeljica Ureda za transfer tehnologije pri CIRTT-u.
Udruga eSTUDENT i Privredna Banka Zagreb 27.02.2013. organiziraju treću radionicu u sklopu Business Plan Contesta na temu ''Od znanja do inovacije''.
Vlatka Petrović vodi tim profesionalca za transfer tehnologije i vanjskih stručnjaka za intelektualno vlasništvo i komercijalizaciju. Ured za transfer tehnologije dio je sveučilišnog Centra za istraživanje, razvoj i transfer tehnologije (CIRTT). CIRTT pomaže istraživačkim skupinama i partnerima iz poslovnog sektora u uspostavljanju suradnje na razvoju tehnologije i komercijalnom iskorištavanju intelektualnog vlasništva nastalog na sastavnicama Sveučilišta te podržava istraživače i studente u pokretanju tvrtki i poslovanja zasnovanog na znanju i tehnologijama. CIRTT istraživačkim skupinama na Sveučilištu također pomaže u osiguravanju financiranja za istraživanje i razvoj te u upravljanju istraživačkim projektima.
Kroz radionicu će biti prikazano kako rezultate istraživanja i znanje pretvoriti u nove korisne proizvode i usluge na tržištu. Neki od pojmova koji će se obraditi su: komercijalizacija tehnologije i znanja, suradnja s partnerima iz industrije, licenciranje tehnologije,pokretanje poslovnog poduhvata, društveno poduzetništvo, planiranje i financiranje istraživanja i razvoja, provjera inovativnog koncepta, upravljanje intelektualnim vlasništvom.
Drugu radionicu na temu 'Marketing bez rukavica' održali su Ivan Lijović i Saša Vučković iz tvrtke Stožer te Ana Babić, stručni specijalist poslovne administracije iz područja marketinga na ZŠEM-u. Radionica je održana 20.02.2013. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Ana Babić objasnila je marketinški proces i marketinške taktike. Kroz nekoliko primjera marketinških videa istaknula je tri zlatne karakteristike dobrog videa: jednostavan, osoban i društven.
Ivan Lijović i Saša Vučković su studentima ponudili mnogo zanimljivih savjeta iz područja marketinga. Prvi korak je ukloniti strah, iskoristiti svoje slabosti i pronaći strategiju napada. Potrebno je zaboraviti ono što vi želite i fokusirati se na želje ciljanog tržišta. Vrhunski marketing je jednostavan i komunicira istinu. Odaberite jednu poruku jer imate samo sekunde pažnje.