Prijavi se za najveće međunarodno studentsko natjecanje i osvoji 5 000 eura
L'Oréal Brandstorm je svoje 25. godine održavanja u potpunosti unaprijedio dosadašnji koncept natjecanja, uz najveći novitet - ovogodišnje natjecanje sastoji se od brend i tehnološkog izazova.
Partner ovogodišnjeg Brandstorma je L'Oréal Paris Men Expert, linija kozmetike za muškarce, a u skladu s misijom samog brenda misija studenata je "unaprijediti njegu muškaraca inovacijom koja će promijeniti njihove životne navike".
Sve detalje o zadatku sudionici će saznati nakon online prijave na natjecanje, kojem se može pristupiti do 20. veljače. Uz novčanu nagradu u iznosu od 10 000 eura za pobjedničke timove brend i tehnološkog izazova, rad koji pokaže najveći društveno-odgovorni potencijal ove će godine osvojiti i dodatan CSR trofej, odnosno nagradu od 5 000 eura.
S ciljem da privuče što veći broj mladih inovatora iz različitih područja, L'Oréal Brandstorm je za ovu godinu pripremio dva izazova: brand izazov za studente ekonomije, marketinga, komunikacija i srodnih područja te tehnološki izazov za sve buduće inženjere, odnosno studente fakulteta tehničkih znanosti.
Ovaj iskorak omogućuje studentima različitih smjerova tehničkih fakulteta da se natječu i dobiju priliku predstaviti svoje ideje, vještine i kreativnost. Timovi se mogu sastojati od studenata preddiplomskih i diplomskih studija, mogu biti s različitih kampusa te se mogu prijaviti na oba izazova.
Jedan od značajnijih noviteta ovogodišnjeg Brandstorma odnosi se na potpuno novi način selekcije koji je potpuna suprotnost dosadašnjem klasičnom prezentiranju pred žirijem. Dana 15. lipnja 2017. godine, L'Oréal će u Parizu održati ovogodišnje finale, svoj prvi sajam inovacija gdje će se regionalni finalisti predstaviti u ulozi izlagača i nadmetati sa svojim projektima poput pravih poduzetnika.
Očekuje se da će ovaj novi koncept povećati broj sudionika sa 15.000, koliko ih je bilo u 2016., do 20.000 studenata u 2017. godini. Na prošlogodišnjem finalu u Parizu regiju je predstavljao hrvatski RIT tim s fakulteta "Rochester Institute of Technology" iz Zagreba, a činili su ga Daren Perinčić, Mislav Mesek i Tamara Novak.
Po uzoru na prave sajmove novih tehnologija i proizvoda, mladi inovatori imat će priliku predstaviti svoje projekte i inovativne ideje te u svoje ideje uvjeriti žiri sastavljen od L'Oréalovih brand stručnjaka i menadžera, kao i specijalizirane novinare dok se kreću sajmom.
Više informacija i link na prijavu za natjecanje pronađi ovdje.