Pravim klikom do onih koje trebate - Online komunikacija za poliklinike i ordinacije

Ciceron komunikacije i Drap pokrenuli jedinstvenu edukaciju o online komuniciranju.

Ciceron komunikacije i Drap pokrenuli jedinstvenu edukaciju o online komuniciranju.Ciceron komunikacije, jedna od vodećih edukacijskih tvrtki specijalizirana za komunikaciju i Drap, pionir upotrebe najnovijih digitalnih tehnologija i medija u marketingu, kreću sa serijom novih edukacijskih programa posebno osmišljenih za poliklinike i ordinacije. Kako bi se, s jedne strane, povećala građanima dostupnost informacija o mogućnostima liječenja i zdravlju općenito, a s druge strane pomoglo poliklinikama i ordinacijama da se u tom smislu povežu s građanima, ove dvije tvrtke osmislile su i pokrenule edukaciju o online komuniciranju, jedinstvenu na tržištu.

Zašto je uopće online komunikacija potrebna poliklinikama i ordinacijama? 1.980,416 Hrvata redoviti su korisnici Interneta. Od toga su 1.625,340 Facebook korisnici, 217,000 LinkedIn korisnici, a čak 1.203,571 traži na Internetu zdravstvene informacije. Svi smo danas više-manje, na ovaj ili onaj način, prisutni online. No koliko smo tamo učinkovito? Jesmo li svjesni svih mogućnosti? Koristimo li ih? Služe li online alati nama ili mi njima?

Edukacijski program Online komunikacija za poliklinike i ordinacije potaknut je upravo čestim upitima poliklinika koje sve više prepoznaju potencijal online komuniciranja. Više nije dovoljno stručno znanje i moderna tehnologija, već i naprednije mogućnosti uspostavljanja komunikacije s pacijentima. Multidisciplinarnim pristupom ova edukacija usavršava online komunikacijske te prezentacijske vještine i komunikaciju s pacijentima te osposobljava za community management. Cilj je poliklinike i ordinacije podučiti kako i što komunicirati online. No najvažnije, osposobiti ih da znaju odabrati i upravljati baš onim komunikacijskim online kanalima koji ih najbrže i najučinkovitije povezuju s onima koji ih trebaju.

Program je, koristeći primjere iz prakse i iskustva, prilagođen marketinškim i komunikacijskim potrebama poliklinika i ordinacija. Odvija se u vidu praktičnih, interaktivnih i izuzetno individualiziranih radionica. Bavi se e-mail korespondencijom, web stranicama, blogovima, newsletterima, društvenim mrežama i online oglašavanjem. Posebnost ove edukacije jest što nudi i mogućnost izrade te implementacije potrebnih web i mobilnih aplikacija, kao i kontinuiranu podršku.

Prva serija edukacija održat će se 20. i 21. ožujka 2013. u Hypo centru.
Više o samom edukacijskom programu i prijavi na www.ciceron.hr