Nabavna akademija
U današnje vrijeme kada su prihodi poduzeća smanjeni, a troškovi rastu potrebno je razviti funkciju nabave kako bi održali ravnotežu u odnosu na profit. Služba nabave u razvijenim poduzećima doživljava procvat jer je promijenila svoj karakter – od popratnog davatelja usluge postaje ravnopravan i cijenjen generator stvaranja dobiti.
Suvremeni pristup procesima nabave objedinjen je pod naslovom World Class Procurement, a na predavanju ćete imati priliku savjetovati se o implementaciji nabavnih alata u svom poduzeću. Nabavne strategije i alati bit će obrađeni prema raznim strukturama poduzeća – centralizirano, poduzeće s više filijala i međunarodno prisutno.
Naglasak na interaktivnom tijeku predavanja pruža vam mogućnost dobivanja rješenja koje ćete moći primijeniti već slijedeći radni dan.
Akademija je namijenjena:
- direktorima i voditeljima nabave,
- referentima nabave,
- djelatnicima u prodaji
- voditeljima ureda
- kao i svima koji su uključeni u nabavne aktivnosti, a nabava im nije glavna poslovna aktivost.
Polaznici će naučiti:
- izraditi plan nabave i odrediti nabavne strategije
- voditi natječaje
- upravljati ugovorima
- upravljati nabavnim kategorijama
- odrediti i provesti strategije upravljanja odnosa s dobavljačima
- organizirati e-aukcije
- mjeriti i izračunati uštede
- sastaviti periodične i godišnji izvještaj o radu službe nabave
Kratki sadržaj akademije:
- Svjetski pravci razvijanja nabavnih strategija
- Upravljanje kategorijama (Category Management)
- World Class Procurement
- Upravljanje ugovorima (Contract Management)
- Upravljanje odnosima s dobavljačima
- e-nabava
- e-aukcije
- Outsourcing nabave
Metode rada:
- prezentacije
- interaktivne vježbe
- individualni i grupni rad
Dodatan bonus:
gosti predavači –stručnjaci iz prakse iz različitih sektora
Kotizacija: 3.900,00 kn
Prijavite se OVDJE.