Nabavna akademija

U današnje vrijeme kada su prihodi poduzeća smanjeni, a troškovi rastu potrebno je razviti funkciju nabave kako bi održali ravnotežu u odnosu na profit. Služba nabave u razvijenim poduzećima doživljava procvat jer je promijenila svoj karakter – od popratnog davatelja usluge postaje ravnopravan i cijenjen generator stvaranja dobiti.

Suvremeni pristup procesima nabave objedinjen je pod naslovom World Class Procurement, a na predavanju ćete imati priliku savjetovati se o implementaciji nabavnih alata u svom poduzeću. Nabavne strategije i alati bit će obrađeni prema raznim strukturama poduzeća – centralizirano, poduzeće s više filijala i međunarodno prisutno.

Naglasak na interaktivnom tijeku predavanja pruža vam mogućnost dobivanja rješenja koje ćete moći primijeniti već slijedeći radni dan.

Akademija je namijenjena:

  • direktorima i voditeljima nabave,
  • referentima nabave,
  • djelatnicima u prodaji
  • voditeljima ureda
  • kao i svima koji su uključeni u nabavne aktivnosti, a nabava im nije glavna poslovna aktivost.

Polaznici će naučiti:

  • izraditi plan nabave i odrediti nabavne strategije
  • voditi natječaje
  • upravljati ugovorima
  • upravljati nabavnim kategorijama
  • odrediti i provesti strategije upravljanja odnosa s dobavljačima
  • organizirati e-aukcije
  • mjeriti i izračunati uštede
  • sastaviti periodične i godišnji izvještaj o radu službe nabave

Kratki sadržaj akademije:

  • Svjetski pravci razvijanja nabavnih strategija
  • Upravljanje kategorijama (Category Management)
  • World Class Procurement
  • Upravljanje ugovorima (Contract Management)
  • Upravljanje odnosima s dobavljačima
  • e-nabava
  • e-aukcije
  • Outsourcing nabave

Metode rada:

  • prezentacije
  • interaktivne vježbe
  • individualni i grupni rad

Dodatan bonus:

gosti predavači –stručnjaci iz prakse iz različitih sektora

Kotizacija: 3.900,00 kn

Prijavite se OVDJE.