Kreiraj ulazak Medvjeda u novu sezonu! #becreative!!!

U kampanji mogu sudjelovati svi zainteresirani koji do 01. 08. 2014. prijave svoj kreativni rad.

Kreiraj ulazak Medvjeda u novu sezonu! #becreative!!!

U prijašnjim sezonama kreativni tim Medveščaka krajem kolovoza je svake godine iznenadio navijače i prolaznike u Zagrebu zanimljivim kreativnim kampanjama koje su najavljivale sezone. U svojim kampanjama Medveščak je slavio Zagreb, igrače koji su dolazili u klub, protivničke klubove, svoje navijače... Ove sezone, pet godina nakon početka nove Medveščakove bajke, kreativni tim Medveščaka odlučio se na jedan potpuno novi pristup. U skladu s dugogodišnjom uspješnom i bliskom suradnjom vodstva kluba s navijačima koja se kontinuirano pokazuje kao dobitnom kombinacijom, sloganom #TogetherWeAre vodstvo kluba je odlučilo staviti naglasak na važnost ove suradnje za klub te pozvati vjerne navijače i sve zainteresirane 'kreativce' da se na još jedan način uključe te osmisle kampanju svojeg najdražeg kluba povodom početka nove sezone.

U kampanji mogu sudjelovati svi zainteresirani koji do 01. 08. 2014. prijave svoj kreativni rad koji naravno mora ispunjavati određene uvjete. Nakon što su prijave završene Medveščakov kreativni tim odabrat će 5 najboljih rješenja koje će zatim odabrani autori doraditi s klupskim kreativnim timom. Nakon što su tehnički dovršeni i otisnuti, kao najveće priznanje autorima, radovi će ususret sezoni osvanut na oglasnim površinama diljem Zagreba i okolice.

Kreativne smjernice za sve zainteresirane kreativce:

- Dimenzije rada su 504 x 238 cm

- Rad može biti crno bijeli ili u boji, a može se sastojati od grafike, fotografije, crteža, kolaža...

- Obavezno elementi koje rad mora sadržavati:
a) službeni logo i naziv KHL Medveščak Zagreb na koji klub polaže autorska prava;
b) službeni logo i naziv KHL prvenstva na koji klub polaže ekskluzivna prava za korištenje;
c) slogan '#togetherweare';
d) lokaciju, datum i vrijeme igranja prve ili prve četiri utakmice (u pripremi rada moguće je korištenje izmišljenih simbola umjesto točnih vremena i datuma, npr. Dom sportova Zagreb, 01. 09. 2014., 19:00h);
e) adresu internetske stranice kluba 'www.medvescak.com';
f) slogan na hrvatskom jeziku koji će osmisliti autor kreativnog rješenja, a koji je uključen i prikazan na samom kreativnom radu.

- Na radu je dozvoljeno korištenje fotografija s KHL utakmica iz prošle sezone – s leda, s tribina, s događaja; fotografije igrača iz nove sezone, fotografije grada Zagreba i vizura grada Zagreba za koja je moguće dobiti autorska prava ili koja je moguće snimiti; fotografije navijača ili simpatizera kluba; svih elemenata koji su spomenuti u prethodnoj točci.

- Radovi ne smije sadržavati: simbole, poruke, fotografije ili bilo koji sadržaj koji na bilo koji način vrijeđa, omalovažava ili umanjuje vrijednost bilo kojeg živog bića i/ili klubova KHL prvenstva te koji na bilo koji način iskazuju netoleranciju i nepoštovanje različitosti, sloboda i jednakosti.

- Radovi i kreativni prijedlozi u JPG ili PDF ili TIF formatu šalju se e-mailom na adresu [email protected] uz krati opis rada (do 10 rečenica) najkasnije do 01. 08. 2014.

Produkciju i postavljanje radova na oglasne lokacije organizirat će KHL Medveščak Zagreb u suradnji sa svojim partnerom – Outdoor Akzent Media. Sve informacije i vijesti o kampanji i kreativnom natječaju bit će redovno objavljivani na službenim internetskim stranicama www.medvescak.com te na društvenim profilima kluba uz #becreative. Autori u ovom projektu sudjeluju isključivo volonterski, bez ikakvih financijskih i drugih oblika potraživanja prema KHL Medveščak Zagreb.

Organizator kreativnog natječaja je KHL Medveščak Zagreb. KHL Medveščak Zagreb zadržava pravo da odabrane radove izabire prema osobnom nahođenju i odluci bez obzira na standarde grafičke i oglašivačke struke.