Konferencija kako pokrenuti i voditi biznis od kuće u organizaciji Women in Adria
Pokretanje biznisa u većini slučajeva znači rad od kuće zbog ušteda na troškovima najma ureda. U skladu s tim, rad od kuće predstavlja idealno rješenje, ali rad od kuće istovremeno ima svoje izazove.
S jedne strane potrebno je postaviti temelje za izgradnju profitabilnog biznisa, a s druge postaviti efikasne poslovne procese. Efikasni poslovni procesi su izazov za svaku tvrtku, a za tvrtku koja radi od kuće mogu biti faktor koji značajno ometa poslovanje i rast mladog biznisa.
Prema našem istraživanju koje je u skladu sa rezultatima u svijetu, najveći problem pri radu od kuće je organizacija privatnog i poslovnog vremena te interakcija s ukućanima. Poduzetnici i ostali koji rade od kuće također se muče s organizacijom dokumentacije i prostora. Dodatan i jako važan problem su financije kućnog ureda jer iako većina poduzetnika ima knjigovođu, potrebno je voditi dodatnu dokumentaciju u skladu sa zakonom.
Cilj konferencije je onima koji rade od kuće ili tek planiraju pokrenuti biznis od kuće predstaviti najbolje prakse u organizaciji kućnog ureda. Oni koji rade od kuće će nakon konferencije moći poboljšati svoje poslovanje od kuće, a oni koji tek planiraju početi raditi od kuće će dobiti vrijedne informacije koje će im omogućiti efikasan početak poslovanja.
Program konferencije:
9.00-9.15 Otvaranje konferencije – Ivana Matić, Women in Adria
9.15-11.15 Organizacija i upravljanje dokumentacijom i vremenom – Kristina Brkić, In&out organizing
•Kako napraviti organizacijski sustav koji odgovara vašem kućnom uredu-zbog specifičnosti rada od kuće i činjenice da se radi o vašoj tvrtci u kojoj niste zaposlenik koji radi po unaprijed definiranim procesima, u kućnom uredu je važno postaviti organizacijski sustav koji vam omogućava najveću moguću efikasnost
•Kako upravljati papirnatim dokumentima u kućnom uredu-dobivate poštu, printate fakture, dokumente. Kako osigurati da uvijek znate gdje vam je koji dokument i koji alati vam mogu pomoći?
•Kako iskoristiti poslovanje u oblaku u kućnom uredu-poslovanje u oblaku olakšava rad od kuće i razmjenu informacija. Koji alati vam mogu pomoći i kako ih efikasno koristiti?
•Kako organizirati radni stol
• Kako pobijediti osnovne prepreke pri radu od kuće-najveći problem pri radu kod kuće je interakcija s ukućanima i organizacija privatnog i poslovnog vremena. Donosimo alate i preporuke za organizaciju privatnog i poslovnog vremena te upravljanje multitaskingom i ometanjima
11.15-11.30 Pauza
11.30-12.00 Kako minimizirati trošak aplikacija, e-maila i telekomunikacija? (Vipnet)
12.00-13.30 Financije kućnog ureda ( Dejan Gostimir, Orkis)
•Koju dokumentaciju morate voditi da bi poslovali u skladu sa zakonom-knjigovođa samo evidentira vaše transakcije. Poslovanje u skladu sa zakonom zahtijeva vođenje dodatne dokumentacije u kućnom uredu (posebno za doo, obrt i slobodna zanimanja)
•Privatni troškovi koji se odnose na kućni ured i kako ih pravilno prikazati kao poslovne troškove-kućni ured troši privatne resurse poput vašeg stana/kuće, električne energije, telefona…kako pravilno iskazati privatne troškove kao poslovne?
•Aplikacije koje malim poduzetnicima olakšavaju poslovne procese-pregled aplikacija pomoću kojih mali poduzetnici mogu izdavati fakture, pratiti troškove putnih naloga, plaćanja, ulazne fakture i na taj način učiniti svoje poslovanje efikasnijim
•Ključni financijski pokazatelji koje mali poduzetnici moraju pratiti u svom poslovanju-izvještaji pomoću kojih možete držati svoje poslovanje pod kontrolom
13.30-13.45 Pauza
13.45-15.00 Prodaja iz kućnog ureda
•IPS sistem za automatizaciju prodajnog procesa – poduzetnici koji rade od kuće se moraju boriti s mnoštvom ometanja umjesto da se fokusiraju na ono zbog čega su pokrenuli biznis. Ovaj sustav skraćuje prodajni ciklus, povećava efikasnost zaključivanja prodaje i u konačnici povećava profit.
• Faze prodajnog procesa – kako izgraditi prodajni ciklus, inventura, kako kategorizirati tržište, kako iskoristiti svoju prednost pred konkurencijom, CRM-sistem za kontrolu prodajnog procesa, komunikacija s kupcem i stvaranje odnosa, tri načina prezentiranja, pregovori i tehnike zaključivanja prodaje, važnost preporuka i kako ih tražiti
Više o konferenciji pročitajte na: Women in Adria