Junior Freshhh INA-ino natjecanje za srednjoškolce: okupi tim prijatelja i postanite prvaci u prirodnim znanostima!

Hrvatska je od ove godine uključena u program, s ciljem poticanja interesa mladih za prirodne znanosti i jačanja suradnje kompanije s mladim talentima.

Junior Freshhh INA-ino natjecanje za srednjoškolce: okupi tim prijatelja i postanite prvaci u prirodnim znanostima!

INA je po prvi put pokrenula online natjecanje Junior Freshhh namijenjeno srednjoškolcima diljem Hrvatske, u sklopu kojeg mogu osvojiti vrijedne nagrade rješavajući izazovne zadatke iz matematike, fizike, kemije, biologije i zemljopisa u tročlanim timovima.

Komentirajući natjecanje, gđa. Vladimira Senčar Perkov, Inina direktorica Sektora upravljanja ljudskim resursima, izjavila je

„INA je oduvijek bila usmjerena na privlačenje najboljih talenata i stručnjaka u svoj tim, a posljednjih nekoliko godina naš je fokus uvelike bio na mladim ljudima, čiju smo kreativnost i inovativnost pokušali privući putem uspješnih programa kao što su Growww i Freshhh. Stoga nam je iznimno zadovoljstvo najaviti proširenje tog fokusa i na srednjoškolsku populaciju kroz program Junior Freshhh. Uvjerena sam kako se potencijalni budući zaposlenici Ine kriju upravo među natjecateljima koji će kroz izazovne i teške zadatke moći pokazati svoja dosadašnja stečena znanja te se i dodatno motivirati za nastavak svog obrazovanja u jednom od polja prirodnih znanosti“.

Natjecanje se provodi na razini MOL Grupe, a u protekle četiri godine održavanja okupilo je više od 8 tisuća učenika, talenata iz područja prirodnih znanosti. Hrvatska je od ove godine uključena u program, a s ciljem poticanja interesa mladih za prirodne znanosti i jačanja suradnje kompanije s mladim talentima, što je INA dosad činila kroz programe Growww i Freshhh, namijenjene diplomantima i studentima.

Komentirajući važnost natjecanja u smislu ostvarivanja suradnje sa srednjoškolskom populacijom, gđa. Zdravka Demeter Bubalo, potpredsjednica za ljudske resurse MOL Grupe, izjavila je:

„Junior Freshhh predstavlja prvi stup u strategiji MOL Grupe za privlačenje talenata jer cilja upravo na srednjoškolce s izraženim interesom za prirodne znanosti. Naime, ostali nagrađivani programi MOL Grupe usmjereni na privlačenje mladih talenata, kao što su Growww i Freshhh, namijenjeni su studentima i diplomantima. Kontinuirano ulaganje naših resursa u programe koji privlače najdarovitije učenike, kao i podržavanje i praćenje njihovog napretka, ključ su za unošenje kreativnosti, svježih ideja i novih perspektiva u Grupu“.

Ostatak članka pročitajte na Studentski.hr