Festo 2009: u konkurenciji za nagrade 368 radova
U konkurenciji za nagrade na najvećoj godišnjoj smotri dostignuća tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, FESTO 2009., koji će se održati u Opatiji od 21. do 24.5., bit će ukupno 368 radova.
Od toga se 277 radova natječe u 9 skupina (tv i kino oglas, radio oglas, tiskovni oglas, vanjski oglas, cjelovita kampanja, izravna komunikacija, interaktivna komunikacija, inovativna komunikacijska rješenje te eventi), a za nagrade za najbolje radio odnosno tv identifikacijske jinglove i najave bore se ukupno 64 rada. Za međunarodno natjecanje, čime je uvedena novost na ovogodišnji FESTO, kroz tri natjecanja - Festo Adria Cup, Festo Event i Festo PR Contest - pristiglo je ukupno 27 radova i to osim iz Hrvatske su tu radovi iz Makedonije, Srbije te Crne Gore.
Predsjednik ovogodišnjeg Žirija FESTO 2009. je Boris Belak, kreativni direktor BBDO-a, koji je u Osnovni žiri izabrao Moe Minkaru (BRUKETA& ŽINIĆ), Gorana Božića (McCANN ERICKSON) , Vanju Blumenšajn (IMAGO REKLAMNA AGENCIJA), Jelenu Gvozdanović (TRIDVAJEDAN TRŽIŠNE KOMUNIKACIJE) , Srđana Gulića (DIGITEL) i Milana Anića-Antića (STATUS GRUPA).
Posebnost ovogodišnjeg žiriranja je da će se ono obaviti za vrijeme FESTO-a u Opatiji, tako da će pobjednici kako kategorija, tako i skupina biti poznati tek nakon što i kad to žiri odluči.
Prvi put ove godine bit će dodijeljene i nagrade MEDIA PRIX za najgledanije emisije na televiziji po pojedinim kategorijama, nastale u domaćoj, hrvatskoj, proizvodnji.
FESTO 2009. ima dvije nosive panel rasprave. Prva, s kojom i počinje FESTO, usredotočit će se na televiziju i elektroničke medije i njihov sadašnji trenutak, te kakve promjene se mogu očekivati obzirom na nove tehnologije. Vodeći ljudi triju nacionalnih televizija - ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić, predsjednik Uprave Nove TV Dražen Mavrić i predsjednik Uprave RTL televizije Cristoph Mainusch - otvoreno će razgovarati u Media korneru.
Druga će se panel rasprava pozabaviti Regionalnim brandovima - danas i sutra. Improvizacija, nužda ili strategija; što o tome misle kupci; da li se regionalni brandovi mogu nositi sa globalnim, o tim i drugim pitanjima razgovarat će predstavnici i vlasnici regionalnih brandova iz šire regije.