"Customer Relationship Management: Utapamo se u podacima, a žudimo za znanjem!"

Zagreb, 11. siječnja - U sklopu eSTUDENTovog natjecanja Mozgalo kreće drugo po redu motivacijsko predavanje pod nazivom " Customer Relationship Management: Utapamo se u podacima, a žudimo za znanjem!" . Predavanje će se održati u četvrtak, 14.01. u 18h na PMF-u u predavaonici A102 (Matematički odsjek). Ovaj put će svoja znanja i iskustva sa studentima podijeliti Tamara Kolega, Voditeljica odjela Tržišne inteligencije i poslovnog modeliranja u Zagrebačkoj banci.

Na predavanju studenti mogu naučiti što je Customer Relationship Management (CRM) kroz osnovne pojmove, korake i probleme. Naglasak će biti na analitičkom dijelu CRM sustava i ulozi modeliranja i otkrivanja znanja unutar njega. Također, mogu saznati na koji način privući i zadržati kupce te kako povećati prodaju i poboljšati kampanju. Cilj će biti potaknuti slušatelje na vlastito istraživanje načetih tema na predavanju.

Primjena matematike, statistike i računarstva, kako u ostalim tako i u bankarskoj industriji, nije vezana isključivo za domenu IT-a ili Upravljanja rizicima. Sve više industrija prepoznaje važnost analitičara, u novije vrijeme čak i data-science stručnjaka, koji imaju znanja i vještine da podatke pretvore u znanje. CRM je jedno od takvih područja – prisutno u gotovo svakoj industriji, a čija je glavna zadaća iskoristiti podatke za kvalitetnu informaciju koja će unaprijediti poslovanje.”, kaže Tamara Kolega.

Tamara se trenutno najviše bavi statistikom te deskriptivnim i prediktivnim modeliranjem na području analitičkog CRM-a. Završila je smjer Financijska i poslovna matematika na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu.

Mozgalo je prvo i jedino studentsko natjecanje u Hrvatskoj gdje se studenti natječu u rudarenju podataka i izradi Big Data rješenja. Radi se o procesu pronalaženja korisnih informacija iz velikih količina nestrukturiranih podataka. Ciljevi natjecanja su promicanje edukacije i stjecanje praktičnih znanja iz računalnih znanosti, statistike, ekonometrije i matematike. Studenti se potiču na analitičko razmišljanje i samostalno razvijanje kreativnih rješenja stvarnih problema. Jedan od glavnih ciljeva je povezivanje talentiranih studenata s poduzećima partnerima projekta, prenošenje znanja i mentorstvo.