Akademija tržišnih komunikacija
U stalnoj ste potrazi za svježim, boljim i drugačijim rješenjima? Otkrijte i usavršite svoje kreativne potencijale na Akademiji tržišnih komunikacija .
Zanima vas integrirana marketinška komunikacija? Postanite virtuoz marketinške komunikacije, otkrijte i usavršite svoje kreativne potencijale...
Upišite Akademiju tržišnih komunikacija i kroz interakciju s našim predavačima usvojite najtraženije vještine na zahtjevnom tržištu - naučite kako privući pažnju potencijalnih klijenata i kupaca, saznajte kako potaknuti njihov interes, stvoriti želju i motivirati ih da pokucaju baš na vrata vaše tvrtke.
O čemu ćemo govoriti na interaktivnoj nastavi?
Strategija marketinga (4 sata)
Integrirana marketinška komunikacija - oglašavanje, odnosi s javnošću, osobna prodaja, unapređenje prodaje, direktni marketing (8 sati)
Kreativnost (4 sata)
Uloga agencije za tržišne komunikacije (4 sata)
Strategija oglašavanja (4 sata)
Kreativna strategija (4 sata)
Event Management (4 sata)
Copywriting (4 sata)
Prezentacijske vještine (4 sata)
Tko se može upisati na Akademiju tržišnih komunikacija?
- zaposlenici u agencijama za tržišne komunikacije
- zaposlenici u odjelima marketinga
- direktori malih i srednjih poduzeća
- poduzetnici
- svi oni koje zanimaju tržišne komunikacije
Tko Vas očekuje na Akademiji tržišnih komunikacija?
Mr. sc. Elvira Mlivić Budeš, direktorica, Filaks
Elvira Mlivić Budeš diplomirala je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, gdje 2003. godine završava i poslijediplomski studij te stječe titulu magistra društvenih znanosti. Trenutno pohađa poslijediplomski doktorski studij hrvatske kulture na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Do početka poduzetničke karijere i osnivanja tvrtke Filaks d.o.o. za poslovne usluge, radila je kao direktor marketinga, voditelj prodaje, propagandist, Account Manager i Client Service Director. Voditeljica je programa Poslovnog učilišta Filaks čiji je programe verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa. U suradnji s poslovnim školama kao gost predavač održava seminare i radionice s područja marketinga, prodaje, menadžmenta i poslovne komunikacije te bavi se poslovnim savjetovanjem malih i srednjih poduzetnika. Napisala je preko 130 stručnih članaka, sudjelovala je na brojnim konferencijama, autorica je nekoliko poslovnih priručnika i urednica priručnika pod nazivom Marketinški vodič u izdanju tvrke Filaks. Kao organizator ili predavač sudjelovala je na brojnim stručnim skupovima i konferencijama.
Mr. sc. Kristijan Matijašević, voditelj integriranih medijskih rješenja, 24 sata
Nakon završene srednje škole u SAD-u, upisuje Ekonomski fakultet u Zagrebu gdje je i diplomirao, a nekoliko godina kasnije i magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju iz područja marketinga. Radno iskustvo stjecao je u međunarodnim marketinškim agencijama McCann Erickson i BBDO. Surađivao je s najvećim domaćim i međunarodnim klijentima u zemlji i inozemstvu: Vipnet, The Coca-Cola Company, Nestle, Boots Healthcare, Lufthansa, Petrol, Splitska banka, i dr. Četiri godine radio je na rukovodećoj poziciji kao Group Account Director za tvrtke The Coca-Cola Company i Vipnet.Nakon osmogodišnje zavidne karijere u marketinškim agencijama, prelazi u grupu Importanne gdje je odgovoran za marketing svih tvrtki unutar grupe. Odnedavno, radi kao voditelj integriranih medijskih riješenja u tvrtki 24 sata! Djeluje kao gost predavač na Ekonomskom fakultetu Zagreb (diplomski i poslijediplomski studij), London School of Public Relations, Poslovnom učilištu Filaks, Arhitektonskom fakultetu- studiju dizajna, Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta te MBA studiju u Osijeku. Obzirom na kontinuirani interes i za teorijom marketinga, pred upisom je doktorskog studija. Sudionik je domaćih i inozemnih konferencija i seminara. Aktivno govori engleski jezik, a služi se također i francuskim i njemačkim jezikom.
Boris Belak, kreativni direktor, Luminus Creative
1972. u Zagrebu rođen za copywritera. (Valjda...) Prije redovitijeg smišljanja reklama diplomirao sociologiju. Bio copywriter u ponešto reklamnih agencija, a zadnjih osam godina je kreativni direktor u agencijama Saatchi & Saatchi, BBDO, a trenutno je kreativni direktor u Luminus Creative. Napravio neke reklamne scenarije za MTV UK (dobio na svjetskom natječaju zajedno s Mike Figgisom), radio za Karlovačko, Heineken, T-Mobile, Toyotu, Vipnet, Jamnicu, Janu, Studenu, Gavrilović... Ma svašta. Dobio i neke nagrade, London International Awards, Festo, Golden Drum, Magdalena itd. Predavač, član žirija New York Festivals i autor prve knjige o copywritingu u Hrvata "Ma tko samo smišlja te reklame?!"
Kako se održava nastava?
Kroz 40 sati nastave dobit ćete uvid u korisne alate s kojima ćete moći samostalno kreirati uspješniju tržišnu komunikaciju. Stručni predavači pripremili su za Vas brojne primjere domaće i inozemne prakse koje ćete analizirati kroz vođenu diskusiju, a na kraju kreirati i prezentirati vlastiti projekt.
Koji su termini održavanja?
Nastava se održava subotom od 10 do 14 sati prema sljedećem planu:
12. i 19. veljače 2011.
05. i 19. ožujka 2011.
02. i 09. travnja 2011.
07. i 14. svibnja 2011.
04. lipnja 2011.
02. srpnja 2011.
Školarina za Akademiju tržišnih komunikacija?
8.700 kuna + PDV (9.348 kuna s PDV-om).
Popust za 2 i više sudionika iz iste tvrtke: 15%
Popust za jednokratne avansne uplate: 15%
Moguće je plaćanje u više rata.
U cijenu je uključeno uvjerenje o završenoj Akademiji tržišnih komunikacija, priručnik Marketinški vodič i radni materijali.
Organizator: Filaks d.o.o.
Mjesto održavanja: Gjure Szaba 4, Zagreb (okretište Črnomerec)
Kontakt za prijave i dodatne informacije:
[email protected]