Kontakt podaci
TV Akademija
Ivana Merza br.8
21000 Split
Tel: 021/494 409, 099/324 3556
E-mail: [email protected]
Web: tv-akademija.hr
O ustanovi
Televizijski marketing
Mjesto održavanja: | Split |
---|
Prva godina nastavno bi bila zajednička za sve studijske grupe, kako bi studenti jedinstvenog stručnog studija dobili osnovna znanja iz svih područja koja naučava studij u cjelini. Od trećeg semestra se studenti kroz odabir izbornih predmeta opredjeljuju za određena stručna usmjerenja.
Prijava:Kandidati uz prijavu prilažu razrađen poslovni slučaj tv-oglašavanja u pisanom obliku (do 5 000 znakova). U poslovnom slučaju razrađuju tv oglašivačku kampanju za proizvod ili uslugu po vlastitom odabiru, a koji se trenutno ne reklamiraju putem tv medija. U poslovnom slučaju je važno navesti koje bi se temeljne karakteristike odabranog proizvoda ili usluge posebno istaknule u promidžbenoj poruci, te na koji način bi se iste prezentirale, i kojim bi se tržišnim segmentima prezentirale. Ocjenjuje se kvaliteta razrade promidžbene poruke odabranog proizvoda ili usluge, prepoznavanje u promidžbi iskoristivih karakteristika proizvoda ili usluga (diferencijacija), te prepoznavanje potencijalno iskoristivih tržišnih segmenata.
Po pristupu prijemnom ispitu kandidati izrađuju kraći pismeni uradak tv promidžbe za zadani proizvod ili uslugu, na engleskom jeziku. Na temelju ocijenjenih uradaka ispitno povjerenstvo utvrđuje uži izbor kandidata koji pristupaju usmenom dijelu ispita u kojem se s kandidatima usmeno obrađuju napisani uratci.
Vrednovanje:
Za upis kandidata na ovo usmjerenje posebno se vrjednuje:
- Opći stupanj obrazovanja kandidata
- Pismenost kandidata
- Maštovitost i sklonosti stvaranju marketinške priče o proizvodu ili usluzi
- Prepoznavanje potencijalno iskoristivih tržišnih segmenata za konkretan proizvod ili uslugu
- Poznavanje engleskog jezika
- Motiviranost za studij produkcije
Raspored:
I GODINA | I SEMESTAR |
OBAVEZNI PREDMETI: | Mediji i društvo Fotografija Informatika Televizijski sustavi Stručni engleski jezik Tijelesna i zdravstvena kultura |
I GODINA | II SEMESTAR |
OBAVEZNI PREDMETI: | Etika Osnove novinarstva Poduzetništvo u medijima Radijski sustavi i snimanje Stručni engleski jezik Tijelesna i zdravstvena kultura |
II GODINA | III SEMESTAR |
OBAVEZNI PREDMETI: IZBORNI PREDMETI: | Poslovno komuniciranje Poslovni protokol Marketing u tv-medijima Workshop Psihologija Izrada marketinških projekata |
II GODINA | IV SEMESTAR |
OBAVEZNI PREDMETI: IZBORNI PREDMETI: | Praktični elementi prod. Plasman audivizuelnih projekata Produkcijske strategije Alternativni izvori financiranja Izrada marketinških projekata 2 Statistika za ekonomiste |
III GODINA | V SEMESTSR |
OBAVEZNI PREDMETI: IZBORNI PREDMETI: | Odnosi s javnošču Promotivno komuniciranje Distribucija i plasman Mediji i pravo Upravljanje marketinškim projektom Novčarstvo |
DOPLOMSKI RAD |