Kontakt podaci

TV Akademija

TV Akademija
Ivana Merza br.8
21000 Split

Tel: 021/494 409, 099/324 3556

E-mail: [email protected]
Web: tv-akademija.hr

O ustanovi

Televizijski marketing

Mjesto održavanja:

Split

Prva godina nastavno bi bila zajednička za sve studijske grupe, kako bi studenti jedinstvenog stručnog studija dobili osnovna znanja iz svih područja koja naučava studij u cjelini. Od trećeg semestra se studenti kroz odabir izbornih predmeta opredjeljuju za određena stručna usmjerenja.

Prijava:

Kandidati uz prijavu prilažu razrađen poslovni slučaj tv-oglašavanja u pisanom obliku (do 5 000 znakova). U poslovnom slučaju razrađuju tv oglašivačku kampanju za proizvod ili uslugu po vlastitom odabiru, a koji se trenutno ne reklamiraju putem tv medija. U poslovnom slučaju je važno navesti koje bi se temeljne karakteristike odabranog proizvoda ili usluge posebno istaknule u promidžbenoj poruci, te na koji način bi se iste prezentirale, i kojim bi se tržišnim segmentima prezentirale. Ocjenjuje se kvaliteta razrade promidžbene poruke odabranog proizvoda ili usluge, prepoznavanje u promidžbi iskoristivih karakteristika proizvoda ili usluga (diferencijacija), te prepoznavanje potencijalno iskoristivih tržišnih segmenata.

Po pristupu prijemnom ispitu kandidati izrađuju kraći pismeni uradak tv promidžbe za zadani proizvod ili uslugu, na engleskom jeziku. Na temelju ocijenjenih uradaka ispitno povjerenstvo utvrđuje uži izbor kandidata koji pristupaju usmenom dijelu ispita u kojem se s kandidatima usmeno obrađuju napisani uratci.

Vrednovanje:

Za upis kandidata na ovo usmjerenje posebno se vrjednuje:
  • Opći stupanj obrazovanja kandidata
  • Pismenost kandidata
  • Maštovitost i sklonosti stvaranju marketinške priče o proizvodu ili usluzi
  • Prepoznavanje potencijalno iskoristivih tržišnih segmenata za konkretan proizvod ili uslugu
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Motiviranost za studij produkcije

Raspored:

I GODINA
I SEMESTAR

OBAVEZNI PREDMETI:







Mediji i društvo
Fotografija
Informatika
Televizijski sustavi
Stručni engleski jezik
Tijelesna i zdravstvena kultura

I GODINA
 II SEMESTAR
 
OBAVEZNI PREDMETI:







Etika
Osnove novinarstva
Poduzetništvo u medijima
Radijski sustavi i snimanje
Stručni engleski jezik
Tijelesna i zdravstvena kultura

 II GODINA III SEMESTAR

OBAVEZNI PREDMETI:




IZBORNI PREDMETI:



Poslovno komuniciranje
Poslovni protokol
Marketing u tv-medijima
Workshop

Psihologija
Izrada marketinških projekata

II GODINA
IV SEMESTAR

OBAVEZNI PREDMETI:




IZBORNI PREDMETI:



Praktični elementi prod.
Plasman audivizuelnih projekata
Produkcijske strategije
Alternativni izvori financiranja

Izrada marketinških projekata 2
Statistika za ekonomiste

III  GODINA
V SEMESTSR

OBAVEZNI PREDMETI:




IZBORNI PREDMETI:



Odnosi s javnošču
Promotivno komuniciranje
Distribucija i plasman
Mediji i pravo

Upravljanje marketinškim projektom
Novčarstvo

DOPLOMSKI RAD
 

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...