Kontakt podaci

Narodno učilište

Narodno učilište
Školjić 9
51000 Rijeka

Tel: 051/212-269
Fax: 051/334-987

E-mail: [email protected]
Web: www.nar-uciliste.hr

O ustanovi

Alati suvremenog managementa

Mjesto održavanja:

Rijeka

Program usavršavanja Alati suvremenog managementa - Efikasno vođenje malih i srednjih poduzeća namijenjen je direktorima poduzeća i višem managementu.

Program usavršavanja pružit će Vam relevantna i primjenjiva znanja iz područja financija, marketinga i ljudskih resursa uz minimalnu potrebu izostanka s radnog mjesta i minimalne troškove.

Ciljna skupina polaznika: direktori poduzeća i viši management.

Cilj
Upoznavanje s metodama i tehnikama iz područja financija, marketinga i ljudskih resursa koje će im omogućiti da lakše i s više pouzdanja obavljaju većinu svojih rukovodnih funkcija.

Sadržaj programa

1. Ljudski resursi (Upravljanje kadrovima)
Stjecanje znanja iz područja primijenjene psihologije omogućava rukovoditeljima da bolje razumiju ljudsku motivaciju i faktore koji djeluju na ponašanje ljudi u radnoj okolini. Korištenjem alata i tehnika koje će upoznati tijekom tečaja polaznici će moći:

  • bolje predvidjeti postupke svojih ljudi,
  • stvoriti uvjete koji će pomoći da od grupe postanu tim sa jasnim ovlastima i odgovornostima koji predano i usklađeno rade na ostvarenju ciljeva organizacije,
  • osigurati položaj vođe kojeg se cijeni i rado slijedi te se
  • rasteretiti od obaveza kontroliranja i nadgledanja rada drugih.

To će im omogućiti da se bave onim što zaista je njihov posao, a to je analiziranje i planiranje razvoja poduzeća. Osim toga, angažiranje i razvijanje kadrovskog potencijala u pravom smjeru omogućava ostvarenje već zacrtanih strategija i poslovnih planova.

2. Financije i računovodstvo, analiziranje i planiranje
Polaznike želimo uputiti kako će u svom poduzeću primijeniti optimalna rješenja koja imaju izravan utjecaj na poboljšanje uspješnosti poslovanja poduzeća kroz:

  • odabir optimalnog modela poslovanja s izradom racionalnog hodograma dokumentacije te suvremenih alata i programa
  • uporabu racionalnih metoda od evidentiranja poslovnih promjena do kreiranja rezultata poslovanja s ciljem ušteda u troškovima poslovanja te stvaranje poreznih ušteda koje treba usmjeriti u razvoj
  • efikasno financijsko poslovanje i financijska ulaganja
  • analizu poslovanja kao temeljnu podlogu za ispravne poslovne odluke
  • financijsko izvješćivanje prema zahtjevima vlasnika u skladu sa ZTD
  • poslovno planiranje u službi razvojne politike

3. Marketing u poslovanju
Provodeći marketing koncepciju u poslovanju poduzeća, stvara se svijest o potrebama kupaca i praćenju konkurencije što rezultira pravovremenim reakcijama na tržišne promjene i oscilacije. Polaznici tečaja će

  • znati pozicionirati svoje proizvode i usluge na tržištu, primjenom elemenata marketing miksa, u cilju efikasnijeg poslovanja i stvaranja novih mogućnosti stjecanja prihoda.
  • Primjenjiva znanja iz odnosa s javnošću pomoći će poduzetnicima da pravom informacijom, plasiranom u javnosti, dobiju onaj ''dobar vjetar u leđa'', u cilju bolje prodaje svojih proizvoda i usluga te stvaranja dobrog imidža.

Primjenom alata iz strateškog managementa zaokružuju se cjelina dobrog upravljanja poduzećem s jasno definiranom pozicijom na tržištu.

Stručno uvjerenje
Potvrda o završenom usavršavanju za vođenje malog i srednjeg poduzeća.

Trajanje: 56 školskih sati

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...