Kontakt podaci

Poslovno učilište Filaks

Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb

Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059

E-mail: [email protected]
Web: www.filaks.hr

O ustanovi

Voditelj prodaje / Sales Manager

Trajanje:

200 školskih sati

Upis:

17.03.2015.

Mjesto održavanja:

Zagreb

Depresivna ekonomska vremena koja su nas nemilosrdno obuhvatila natjerala su današnje potrošače da više nego ikada prije preispituju svaku lipu i odluku o kupnji. Prošla su vremena u kojima su kupci kupovali proizvode ili usluge zato što su na sniženju, jer čak i tada kada izdvajaju manje iz svojih novčanika, žele kupiti vrijednost koja opravdava svaku utrošenu kunu. Argumentirati „value for money“ i uvjeriti potencijalne kupce u koristi i prednosti proizvoda ili usluga diferencirajući se pri tome od sve veće konkurencije s kojom se bore na tržištu, voditeljima prodaje postaje sve zahtjevnije i predstavlja izazov novog vremena.

Ljudi ne vole da im se prodaje, ali obožavaju kupovati. Posao vrhunskog prodavača uključuje stvaranje atmosfere u kojoj će ljudi željeti kupovati. - Jeffrey Gitomer

Filaks

Razumijevanje potrošača oduvijek je bilo od presudne važnosti za funkciju prodaje svake tvrtke. Današnja bitno izmijenjena slika tržišne situacije odaje dominantnu ulogu kupca-kralja u dinamičnom okruženju, koja će u budućem razdoblju konzistentno jačati zahvaljujući razvoju tehnologije, dostupnosti informacija, globalizaciji tržišta, rastom ponude proizvoda i usluga različitih konkurenata. Očekivanja i navike potrošača su se fundamentalno promijenila što je natjeralo i prodajnu silu da preispita svoje mogućnosti i prilagodi se novim pravilima igre.

Prodaja kao funkcija tvrtke najvažniji je pokretač kreiranja ekonomskih vrijednosti, a samo ispravno postavljena prodajna strategija i koordinacija aktivnosti dovodi tvrtku do generiranja prodajnih rezultata. Program Voditelj prodaje polaznike uči tržišnom razmišljanju i osposobljava ih za razumijevanje potrošača, prepoznavanje njihovih želja i potreba i uočavanje promjenjivog ponašanja potrošača, novih navika kupnje i motivacijskih okidača. Polaznici tijekom programa usvajaju tehnike komunikacijskih i prodajnih vještina kojima ovladavaju prenošenje i argumentiranje važnih koristi i vrijednosti za potrošača radi kojih se oni odlučuju na kupnju. Ovladat će vještinama upravljanja i vođenja koje će im omogućiti efikasno upravljanje prodajnim procesom te vođenje i motiviranje prodajnog tima s ciljem zadržavanja postojećih i akvizicijom novih kupaca radi povećanja razine profitabilnosti.

KOLEGIJI:
  • Znanost i umjetnost prodaje
  • Menadžment i vođenje
  • Upravljanja sastancima
  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Vještine pregovaranja
  • Politike proizvoda/usluga i dizajna
  • Unapređenja prodaje
  • Istraživanje tržišta za potrebe prodaje
  • Ponašanja potrošača
  • Etika u prodaji
  • Zaštita na radu
Program je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa. Uvjerenje o usavršavanju je javni dokument kojim se upisuje novo zvanje u e- radnu knjižicu.

Za jednokratne uplate ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće je plaćanje u ratama.

U cijenu su uključeni svi ostali troškovi (radni materijali, upisnina, polaganje ispita, praktični radovi i mentorstvo).

Predavači su vrhunski stručnjaci dokazani u praksi, a nastava obiluje praktičnim primjerima, analizama poslovnih slučajeva iz Hrvatske i inozemstva te vođenim diskusijama i radom na projektima.

Promotivna školarina iznosi 5.000 kuna. Za 2 osobe iz iste organizacije (ili prijatelje) školarina iznosi 9.000 kuna.

Kontakt e-mail za prijave i upite: [email protected]

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...