Kontakt podaci
Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb
Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059
E-mail: [email protected]
Web: www.filaks.hr
O ustanovi
Voditelj prodaje / Sales Manager
Trajanje: | 200 školskih sati |
---|---|
Upis: | 17.03.2015. |
Mjesto održavanja: | Zagreb |
Depresivna ekonomska vremena koja su nas nemilosrdno obuhvatila natjerala su današnje potrošače da više nego ikada prije preispituju svaku lipu i odluku o kupnji. Prošla su vremena u kojima su kupci kupovali proizvode ili usluge zato što su na sniženju, jer čak i tada kada izdvajaju manje iz svojih novčanika, žele kupiti vrijednost koja opravdava svaku utrošenu kunu. Argumentirati „value for money“ i uvjeriti potencijalne kupce u koristi i prednosti proizvoda ili usluga diferencirajući se pri tome od sve veće konkurencije s kojom se bore na tržištu, voditeljima prodaje postaje sve zahtjevnije i predstavlja izazov novog vremena.
Razumijevanje potrošača oduvijek je bilo od presudne važnosti za funkciju prodaje svake tvrtke. Današnja bitno izmijenjena slika tržišne situacije odaje dominantnu ulogu kupca-kralja u dinamičnom okruženju, koja će u budućem razdoblju konzistentno jačati zahvaljujući razvoju tehnologije, dostupnosti informacija, globalizaciji tržišta, rastom ponude proizvoda i usluga različitih konkurenata. Očekivanja i navike potrošača su se fundamentalno promijenila što je natjeralo i prodajnu silu da preispita svoje mogućnosti i prilagodi se novim pravilima igre.
Prodaja kao funkcija tvrtke najvažniji je pokretač kreiranja ekonomskih vrijednosti, a samo ispravno postavljena prodajna strategija i koordinacija aktivnosti dovodi tvrtku do generiranja prodajnih rezultata. Program Voditelj prodaje polaznike uči tržišnom razmišljanju i osposobljava ih za razumijevanje potrošača, prepoznavanje njihovih želja i potreba i uočavanje promjenjivog ponašanja potrošača, novih navika kupnje i motivacijskih okidača. Polaznici tijekom programa usvajaju tehnike komunikacijskih i prodajnih vještina kojima ovladavaju prenošenje i argumentiranje važnih koristi i vrijednosti za potrošača radi kojih se oni odlučuju na kupnju. Ovladat će vještinama upravljanja i vođenja koje će im omogućiti efikasno upravljanje prodajnim procesom te vođenje i motiviranje prodajnog tima s ciljem zadržavanja postojećih i akvizicijom novih kupaca radi povećanja razine profitabilnosti.
KOLEGIJI:
- Znanost i umjetnost prodaje
- Menadžment i vođenje
- Upravljanja sastancima
- Komunikacijske i prezentacijske vještine
- Vještine pregovaranja
- Politike proizvoda/usluga i dizajna
- Unapređenja prodaje
- Istraživanje tržišta za potrebe prodaje
- Ponašanja potrošača
- Etika u prodaji
- Zaštita na radu
Za jednokratne uplate ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće je plaćanje u ratama.
U cijenu su uključeni svi ostali troškovi (radni materijali, upisnina, polaganje ispita, praktični radovi i mentorstvo).
Predavači su vrhunski stručnjaci dokazani u praksi, a nastava obiluje praktičnim primjerima, analizama poslovnih slučajeva iz Hrvatske i inozemstva te vođenim diskusijama i radom na projektima.
Promotivna školarina iznosi 5.000 kuna. Za 2 osobe iz iste organizacije (ili prijatelje) školarina iznosi 9.000 kuna.
Kontakt e-mail za prijave i upite: [email protected]