Kontakt podaci

Poslovno učilište Filaks

Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb

Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059

E-mail: [email protected]
Web: www.filaks.hr

O ustanovi

Voditelj Marketinga / Marketing Manager

Trajanje:

200 školskih sati

Upis:

17.03.2015.

Mjesto održavanja:

Zagreb

Svakoj uspješnoj marketinškoj strategiji potrebna je i jasna vizija. Marketing je pokretačka snaga svakog uspješnog poslovanja koja osigurava upravljanje poslovnim aktivnostima vodeći se izazovima i prilikama na tržištu, a odabirom pravilne marketinške strategije određujemo put koji nam ukazuje na mjesta gdje se trebamo natjecati na tržištu te marketinške taktike odnosno načine kojima možemo pobijediti u tržišnoj utakmici.

Željeli smo da Nike postane ultimativno najbolja svjetska tvrtka specijalizirana za sportsku i fitness opremu. Jednom kada to kažete, imate cilj. - P. Knight, suosnivač Nike, Inc.

Filaks

Bez obzira na industriju, djelatnost ili veličinu, svakoj tvrtki potrebna su relevantna marketinška znanja i vještine koje joj pomažu pri kontinuiranom praćenju razvoja novih tehnologija, komunikacijskih kanala, promjena u stavovima i ponašanjima potrošača, navikama kupnje, korištenjem novih metoda prikupljanja i analiziranja podataka, pa tako i za rješavanje najsloženijih poslovnih problema, kreiranje strategije, provođenje i evaluiranje planiranih aktivnosti koje tvrtku trebaju dovesti do maksimiziranja poslovnih rezultata ostvarivanjem marketinških ciljeva.

Program usavršavanja Voditelj marketinga konceptom i sadržajem prilagođen je izazovnim promjenama tržišta, tržišnih odnosa i tehnologije s ciljem adekvatnog stručnog osposobljavanja za upravljanje odjelom marketinga. Po završetku programa polaznici su sposobni za preuzimanje zahtjevnih marketinških procesa i spremni su suočiti se s trenutnim promjenama koje se događaju na tržištu ali i sa svim nadolazećim novitetima struke predviđenim u skoroj budućnosti. Naučenim alatima, metodama i tehnikama moći će savladati sve prepreke tržišta i znat će kako pronaći nove poslovne prilike u kontekstu stvaranja veće potražnje. Polaznici će usvojiti i unaprijediti tehnike analitičkog i kreativnog razmišljanja koje će im omogućiti kreiranje i provođenje marketinške strategije, obuhvaćajući sva četiri elementa marketinškog miksa (proizvod/usluga, cijena, distribucija, promocija), koja ostvaruje marketinške ciljeve i maksimizira poslovne rezultate tvrtke.

KOLEGIJI:
  • Marketing menadžment
  • Menadžment i vođenje
  • Integrirana marketinška komunikacija
  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Politika proizvoda/usluga i dizajn
  • Istraživanja tržišta
  • Ponašanje potrošača
  • Etika u marketingu
  • Zaštita na radu
Program je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa. Uvjerenje o usavršavanju je javni dokument kojim se upisuje novo zvanje u e- radnu knjižicu.

Za jednokratne uplate ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće je plaćanje u ratama.

U cijenu su uključeni svi ostali troškovi (radni materijali, upisnina, polaganje ispita, praktični radovi i mentorstvo).

Predavači su vrhunski stručnjaci dokazani u praksi, a nastava obiluje praktičnim primjerima, analizama poslovnih slučajeva iz Hrvatske i inozemstva te vođenim diskusijama i radom na projektima.

Promotivna školarina iznosi 5.000 kuna.
Za 2 osobe iz iste organizacije (ili prijatelje) školarina iznosi 9.000 kuna.


Kontakt e-mail za prijave i upite: [email protected]

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...