Kontakt podaci
Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb
Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059
E-mail: [email protected]
Web: www.filaks.hr
O ustanovi
Voditelj Marketinga / Marketing Manager
Trajanje: | 200 školskih sati |
---|---|
Upis: | 17.03.2015. |
Mjesto održavanja: | Zagreb |
Svakoj uspješnoj marketinškoj strategiji potrebna je i jasna vizija. Marketing je pokretačka snaga svakog uspješnog poslovanja koja osigurava upravljanje poslovnim aktivnostima vodeći se izazovima i prilikama na tržištu, a odabirom pravilne marketinške strategije određujemo put koji nam ukazuje na mjesta gdje se trebamo natjecati na tržištu te marketinške taktike odnosno načine kojima možemo pobijediti u tržišnoj utakmici.
Željeli smo da Nike postane ultimativno najbolja svjetska tvrtka specijalizirana za sportsku i fitness opremu. Jednom kada to kažete, imate cilj. - P. Knight, suosnivač Nike, Inc.
Bez obzira na industriju, djelatnost ili veličinu, svakoj tvrtki potrebna su relevantna marketinška znanja i vještine koje joj pomažu pri kontinuiranom praćenju razvoja novih tehnologija, komunikacijskih kanala, promjena u stavovima i ponašanjima potrošača, navikama kupnje, korištenjem novih metoda prikupljanja i analiziranja podataka, pa tako i za rješavanje najsloženijih poslovnih problema, kreiranje strategije, provođenje i evaluiranje planiranih aktivnosti koje tvrtku trebaju dovesti do maksimiziranja poslovnih rezultata ostvarivanjem marketinških ciljeva.
Program usavršavanja Voditelj marketinga konceptom i sadržajem prilagođen je izazovnim promjenama tržišta, tržišnih odnosa i tehnologije s ciljem adekvatnog stručnog osposobljavanja za upravljanje odjelom marketinga. Po završetku programa polaznici su sposobni za preuzimanje zahtjevnih marketinških procesa i spremni su suočiti se s trenutnim promjenama koje se događaju na tržištu ali i sa svim nadolazećim novitetima struke predviđenim u skoroj budućnosti. Naučenim alatima, metodama i tehnikama moći će savladati sve prepreke tržišta i znat će kako pronaći nove poslovne prilike u kontekstu stvaranja veće potražnje. Polaznici će usvojiti i unaprijediti tehnike analitičkog i kreativnog razmišljanja koje će im omogućiti kreiranje i provođenje marketinške strategije, obuhvaćajući sva četiri elementa marketinškog miksa (proizvod/usluga, cijena, distribucija, promocija), koja ostvaruje marketinške ciljeve i maksimizira poslovne rezultate tvrtke.
KOLEGIJI:
Za jednokratne uplate ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće je plaćanje u ratama.
U cijenu su uključeni svi ostali troškovi (radni materijali, upisnina, polaganje ispita, praktični radovi i mentorstvo).
Predavači su vrhunski stručnjaci dokazani u praksi, a nastava obiluje praktičnim primjerima, analizama poslovnih slučajeva iz Hrvatske i inozemstva te vođenim diskusijama i radom na projektima.
Promotivna školarina iznosi 5.000 kuna.
Za 2 osobe iz iste organizacije (ili prijatelje) školarina iznosi 9.000 kuna.
Kontakt e-mail za prijave i upite: [email protected]
Bez obzira na industriju, djelatnost ili veličinu, svakoj tvrtki potrebna su relevantna marketinška znanja i vještine koje joj pomažu pri kontinuiranom praćenju razvoja novih tehnologija, komunikacijskih kanala, promjena u stavovima i ponašanjima potrošača, navikama kupnje, korištenjem novih metoda prikupljanja i analiziranja podataka, pa tako i za rješavanje najsloženijih poslovnih problema, kreiranje strategije, provođenje i evaluiranje planiranih aktivnosti koje tvrtku trebaju dovesti do maksimiziranja poslovnih rezultata ostvarivanjem marketinških ciljeva.
Program usavršavanja Voditelj marketinga konceptom i sadržajem prilagođen je izazovnim promjenama tržišta, tržišnih odnosa i tehnologije s ciljem adekvatnog stručnog osposobljavanja za upravljanje odjelom marketinga. Po završetku programa polaznici su sposobni za preuzimanje zahtjevnih marketinških procesa i spremni su suočiti se s trenutnim promjenama koje se događaju na tržištu ali i sa svim nadolazećim novitetima struke predviđenim u skoroj budućnosti. Naučenim alatima, metodama i tehnikama moći će savladati sve prepreke tržišta i znat će kako pronaći nove poslovne prilike u kontekstu stvaranja veće potražnje. Polaznici će usvojiti i unaprijediti tehnike analitičkog i kreativnog razmišljanja koje će im omogućiti kreiranje i provođenje marketinške strategije, obuhvaćajući sva četiri elementa marketinškog miksa (proizvod/usluga, cijena, distribucija, promocija), koja ostvaruje marketinške ciljeve i maksimizira poslovne rezultate tvrtke.
KOLEGIJI:
- Marketing menadžment
- Menadžment i vođenje
- Integrirana marketinška komunikacija
- Komunikacijske i prezentacijske vještine
- Politika proizvoda/usluga i dizajn
- Istraživanja tržišta
- Ponašanje potrošača
- Etika u marketingu
- Zaštita na radu
Za jednokratne uplate ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće je plaćanje u ratama.
U cijenu su uključeni svi ostali troškovi (radni materijali, upisnina, polaganje ispita, praktični radovi i mentorstvo).
Predavači su vrhunski stručnjaci dokazani u praksi, a nastava obiluje praktičnim primjerima, analizama poslovnih slučajeva iz Hrvatske i inozemstva te vođenim diskusijama i radom na projektima.
Promotivna školarina iznosi 5.000 kuna.
Za 2 osobe iz iste organizacije (ili prijatelje) školarina iznosi 9.000 kuna.
Kontakt e-mail za prijave i upite: [email protected]