Kontakt podaci
Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb
Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059
E-mail: [email protected]
Web: www.filaks.hr
O ustanovi
Voditelj marke (Brand Manager)
Trajanje: | 150 sati |
---|---|
Cijena: | 16.000 kuna |
Mjesto održavanja: | Črnomerec |
Marka se može razvijati za sve što je moguće ponuditi na tržištu. Tvrtke vežu marketinške aktivnosti uz prepoznatljivu cjelinu, kategoriju (simbol), odnosno marku kako bi potrošačima definirali njihove vrijednosti i kulturu potrošnje. Sve marketinške aktivnosti usmjeravaju se preko marke, jer on ima važnost koji brojni menadžeri uspijevaju prepoznati. Središnji koncept upravljanja marketingom temelji se na složenom i trajnom procesu upravljanja markama.
Uloga Voditelja marke je zahtjevna jer je potrebno puno znanja, novca i truda za kreiranje uspješne marke, a dovoljan je jedan dan za njegovo uništenje.Pretpostavka uspjeha na tržištu je uspostavljanje odgovarajućeg odnosa između ponude i potražnje.
Zadatak Voditelja marke je optimalna alokacija sredstava za postizanje ciljeva branda i tvrtke. Sredstva se odnose na fizičku imovinu, financijska i organizacijska sredstva te marketnšku imovinu i sredstva.
Cilj Voditelja marke je utvrditi koje značajke marki klijenti procjenjuju i za koje se odlučuju pri kupnji. Marke su sastavni dio društva pa kako se mijenja društvo, mijenjaju se i marke što Voditelju marke predstavlja dodatni izazov.
Tko se može usavršavati?
Brand Manager (brend menadžer)
Direktor i voditelj marketinga
Zaposlenik u odjelu marketinga
Osobe koje žele steći nova znanja s područja brand managementa
Struktura programa / kolegiji:
Uvod u teoriju i politiku marketinga
Integrirana marketinška komunikacija
Upravljanje projektima
Komunikacijske i prezentacijske vještine
Kreiranje marke i upravljanje životnim ciklusom marke
Politika proizvoda/usluge i dizajn
Istraživanje tržišta
Ponašanje potrošača
Etika u integriranoj marketinškoj komunikaciji
Teme koje se obrađuju kroz analizu poslovnih slučaja, rad u grupama ili vođenu diskusiju:
Brand menadžment
Osobine uspješnog brand menadžera
Elementi identiteta marke
Elementi upravljanja markom
Izgradnja i razvoj marke
Iskorištavanje marke
Značaj emocija u kreiranju marke
Kreativni procesi u poslovanju
Marketinška koncepcija
Izgradnja komunikacijske strategije
Timski rad
Razvoj odnosa s klijentima...
Informacije o programu u trajanju 150 sati:
Školarina: 16.000 kuna
Program je verificiran od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i upisuje se u radnu knjižicu.
Za upis 2 ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće plaćanje u ratama.