Kontakt podaci
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek
Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793
E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr
O ustanovi
Upravljanje troškovima i ulaganjima
Trajanje: | 14. i 15. svibnja 2015. |
---|---|
Mjesto održavanja: | Zagreb, Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6 |
Upravljanje troškovima i ulaganjima je važna managerska tehnika neophodna da se održi ili poveća konkurentnost i osigura opstanak u tržišnoj utakmici. Osnovni cilj joj je postizanje operativne izvrsnosti, efikasnosti, odnosno postizanje optimalnog odnosa između troškova i prihoda. Pri upravljačkom pristupu troškovi se višedimenzionalno povezuju s odgovornim osobama unutar organizacije, s portfeljem proizvoda i usluga, s aktivnostima u lancu vrijednosti i s klijentima.
Interes nadzora i analiza usmjerava se na dva posebna i
istovremeno povezana područja:
- upravljanje troškovima nabave resursa,
- upravljanje troškovima trošenja resursa.
- snižavanje (redukcija) troškova,
- kontrola troškova.
Sadržaj seminara:
- Pravne i stručne osnove troškovnog računovodstva (pozicija
troškova i rashoda u bruto bilancama primjenom dvojnog računovodstva,
iskazivanje u računu dobiti i gubitka, obračunu poreza na dobit)
Kako upravljati troškovima u turbulentnom poslovnom okruženju? Što se postiže tim postupcima?
- Odnos između troškova i ulaganja
- Odnos između kontrole i snižavanja troškova
- Temeljne podjele troškova (prirodne vrste, fiksni i varijabilni...)
• Proces upravljanja troškovima i analitičke tehnike kontrole troškova i identifikacija prigoda za njihovo snižavanje
• Dodjeljivanje troškova poslovnim funkcijama, profitnim i troškovnim centrima, ljudima, proizvodima i uslugama.
- Povezivanje troškova i aktivnosti (ABC, Activity Based Costing)
- Alternativni pristupi u upravljanju troškovima
- Metode racionalizacije troškova
- Utvrđivanje troškova po segmentima djelatnosti
- Utvrđivanje troškova kvalitete
- Utvrđivanje troškova konkurenata
- Utvrđivanje troškova po kupcima
- Analiza odgovornosti za troškove
- Benchmarking, usporedba s najboljim praksama (interno i eksterno)
- Planiranje (budžetiranje) troškova
- Planiranje (CAPEX) i vrednovanje investicijskih odluka
• Kalkuliranje cijena (načela, vrste, metode, analiza točke pokrića, izrada kalkulacije)
Praktični dio sastoji se od dvije vježbe koje se provode u
obliku rada u timovima te prezentaciji i usporedbi uradaka:
-analiza bruto bilance na pozicijama troškova te utvrđivanje prioriteta troškova
i izrada planskih scenarija djelovanja u raznim gospodarskim uvjetima (kriza,
stagnacija, rast)
-izrada nekoliko scenarija kalkulacija s naglaskom na izračun točke pokrića
Cilj seminara:
Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznike s procesom upravljanja
troškovima i ulaganjima, te osnovnim znanjima i vještinama potrebnim za njegovu
provedbu, a sve u svrhu realizacije optimalnog cilja: kako povećati vrijednost
isporuke kupcima uz istovremeno smanjenje troškova.
Predavač:
Nikola Nikšić savjetnik je za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The
International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni
procjenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality
Management) i ovlašteni računovođa. Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i
inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje
strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u
inozemstvu na međunarodnim projektima, a 12 godina kao menadžer u poduzećima iz
sustava međunarodnih grupacija. Od 1992. kao osnivač, vanjski suradnik i
djelatnik poduzeća Konter d.o.o. bavi se poslovima menadžerskog savjetovanja,
uslugama iz područja organizacije i ekonomike poslovanja te poslovnom
edukacijom (više od 100 otvorenih i InHouse seminara i radionica). Kao gost
predavač povremeno održava predavanja na teme iz ekonomike poslovanja na
Vern'-u, Financijskom klubu pri EFZG, poslijediplomskom kontrolinga na EFRI,
Visokom učilištu Požega. Dobitnik je nagrade Primus 2011., za najboljeg poslovnog
savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog
razvoja. Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera,
Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje
Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj
poduzetništva (Poslovni uzlet, Gazele, Mali su veliki...). U tiskanim i
virtualnim poslovnim medijima redovito objavljuje članke s analizama i osvrtima
na gospodarske aktualnosti.
Ciljna skupina polaznika:
Seminar je namijenjen poduzetnicima, visokom i srednjem managementu,
kontrolerima, računovođama i financijašima.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 2.490,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 6. svibnja iznosi 2.190,00 kn + PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava
Prijavnicu s kompletnim opisom seminara u word formatu možete preuzeti ovdje: Prijavnica
(.doc)