Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793

E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Strateško upravljanje prodajom

Trajanje:

24. travnja 2015.

Mjesto održavanja:

Zagreb, Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6

Kako biti uspješan u prodaji? Kako odrediti prioritete u prodajnom radu? Koji su najbolji kriteriji za selekciju kupaca u prodaji? Koliko i kakvih ljudi trebate u prodajnoj organizaciji? Koje aktivnosti donose najbrže i najbolje rezultate?

Na ova i mnoga druga pitanja odgovore možete dobiti na seminaru Strateško upravljanje prodajom. Svrha programa je pomoći i pokazati polaznicima kako na brži i učinkovitiji način izgraditi ili unaprijediti prodajnu organizaciju. Tijekom seminara polaznici će dobiti strukturu i alate za planiranje prodajnog rada, analizu potencijala tržišta i kupaca na tržištu, određivanje tržišnih ciljeva i planiranje prodajnih aktivnosti potrebnih za ostvarenje rezultata, kao i izradu plana razvoja resursa i kompetencija.

Svaki pojedinačni dio seminara kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog rada, a odvija se interaktivno uz različite studije primjera i simulacije.

Sadržaj seminara:

  • Planiranje tržišta i prodaje
  • Gdje i kako napraviti rezultat?
  • Planiranje ciljeva i aktivnosti
  • Baza kupaca - pojam i značenje
  • Case Study - Pixy 1 i Pixy 2
  • ‘Pipeline' - pregled i procjena budućih rezultata
  • Planiranje aktivnosti prema skupinama kupaca
  • Kriteriji selekcije za kategorizaciju kupaca
  • Key Account Management
  • Individualni akcijski plan

Cilj seminara:
Cilj seminara jest izgradnja i razvoj profesionalne prodajne organizacije, kao i omogućiti polaznicima da dobiju ‘širu' sliku o tržištu i prodajnoj organizaciji te uvid u elemente koje trebaju razvijati u budućem radu. Kod polaznika će se razvijati znanja i vještine potrebne za strateško planiranje prodaje te pokazati kako lakše procjenjivati potencijal kupaca za buduće ostvarenje rezultata i smanjiti vrijeme potrebno za dobivanje novih poslova i kupaca, kao i izabrati prave kriterije za određivanje prioriteta u pristupu postojećim i potencijalnim kupcima. Tijekom programa polaznici će primijeniti alate i metode na konkretnim slučajevima iz prakse.

Voditelj seminara ima višegodišnje iskustvo rada u organizaciji i vođenju veleprodaje i maloprodaje, poslovnog savjetovanja te organizaciji velikog broja programa i radionca za prodaju i prodajni management, što uz međusobnu razmjenu informacija daje dodatnu kvalitetu u radu, ali i mogućnost polaznicima da nakon seminara budu u stalnom kontaktu i tako brže implementiraju novostečena znanja.

Predavač:
Nenad Pejovski
ima višegodišnje radno iskustvo na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu te kao direktor u vodećim hrvatskim i internacionalnim kompanijama. Završio je Ekonomski fakultet u Zagrebu i bio polaznik velikog broja stručnih seminara i radionica iz područja prodaje i marketinga te upravljanja poduzećem. Stručnjak je za prodaju i prodajni management, marketing i upravljanje poduzećem, te posjeduje višegodišnje iskustvo u poslovnom savjetovanju u radu s vodećim hrvatskim i internacionalnim kompanijama, kao i iskustvo u edukaciji na teme iz područja prodaje i prodajnog managementa, leadershipa, coachinga, time managementa, poslovnog pregovaranja, prezentacijskih vještina, pri čemu je samostalno organizirao i vodio više od 700 radionica ili seminara. Trenutno radi u internacionalnoj kompaniji kao Retail Manager, te se kao direktor vlastite firme bavi i poslovnim savjetovanjem.

Ciljana skupina polaznika:
Direktori i voditelji prodaje ili marketinga, komercijalisti i trgovački zastupnici, te svi koji žele poboljšati kompetencije u području kratkoročnog i dugoročnog planiranja i organiziranja prodajnog rada - svi oni koji su u neposrednom kontaktu s kupcima i žele da oni kontroliraju tržiše, a ne tržište njih, te svi koji ne znaju gdje pronaći nove klijente ili kako zadržati postojeće.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 15. travnja iznosi 1.390,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava
Prijavnicu s kompletnim opisom seminara u Word formatu možete preuzeti ovdje: Prijavnica

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...