Kontakt podaci
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek
Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793
E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr
O ustanovi
Strateško upravljanje prodajom
Trajanje: | 24. travnja 2015. |
---|---|
Mjesto održavanja: | Zagreb, Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6 |
Kako biti uspješan u prodaji? Kako odrediti prioritete u prodajnom radu? Koji su najbolji kriteriji za selekciju kupaca u prodaji? Koliko i kakvih ljudi trebate u prodajnoj organizaciji? Koje aktivnosti donose najbrže i najbolje rezultate?
Na ova i mnoga druga pitanja odgovore možete dobiti na seminaru Strateško upravljanje prodajom. Svrha programa je pomoći i pokazati polaznicima kako na brži i učinkovitiji način izgraditi ili unaprijediti prodajnu organizaciju. Tijekom seminara polaznici će dobiti strukturu i alate za planiranje prodajnog rada, analizu potencijala tržišta i kupaca na tržištu, određivanje tržišnih ciljeva i planiranje prodajnih aktivnosti potrebnih za ostvarenje rezultata, kao i izradu plana razvoja resursa i kompetencija.
Svaki pojedinačni dio seminara kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog rada, a odvija se interaktivno uz različite studije primjera i simulacije.
Sadržaj seminara:
- Planiranje tržišta i prodaje
- Gdje i kako napraviti rezultat?
- Planiranje ciljeva i aktivnosti
- Baza kupaca - pojam i značenje
- Case Study - Pixy 1 i Pixy 2
- ‘Pipeline' - pregled i procjena budućih rezultata
- Planiranje aktivnosti prema skupinama kupaca
- Kriteriji selekcije za kategorizaciju kupaca
- Key Account Management
- Individualni akcijski plan
Cilj seminara:
Cilj seminara jest izgradnja i
razvoj profesionalne prodajne organizacije, kao i omogućiti polaznicima da
dobiju ‘širu' sliku o tržištu i prodajnoj organizaciji te uvid u elemente koje
trebaju razvijati u budućem radu. Kod polaznika će se razvijati znanja i
vještine potrebne za strateško planiranje prodaje te pokazati kako lakše
procjenjivati potencijal kupaca za buduće ostvarenje rezultata i smanjiti
vrijeme potrebno za dobivanje novih poslova i kupaca, kao i izabrati prave kriterije
za određivanje prioriteta u pristupu postojećim i potencijalnim kupcima.
Tijekom programa polaznici će primijeniti alate i metode na konkretnim
slučajevima iz prakse.
Voditelj seminara ima višegodišnje iskustvo rada u organizaciji i vođenju veleprodaje i maloprodaje, poslovnog savjetovanja te organizaciji velikog broja programa i radionca za prodaju i prodajni management, što uz međusobnu razmjenu informacija daje dodatnu kvalitetu u radu, ali i mogućnost polaznicima da nakon seminara budu u stalnom kontaktu i tako brže implementiraju novostečena znanja.
Predavač:
Nenad Pejovski ima višegodišnje
radno iskustvo na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu te kao direktor
u vodećim hrvatskim i internacionalnim kompanijama. Završio je Ekonomski fakultet
u Zagrebu i bio polaznik velikog broja stručnih seminara i radionica iz
područja prodaje i marketinga te upravljanja poduzećem. Stručnjak je za prodaju
i prodajni management, marketing i upravljanje poduzećem, te posjeduje
višegodišnje iskustvo u poslovnom savjetovanju u radu s vodećim hrvatskim i
internacionalnim kompanijama, kao i iskustvo u edukaciji na teme iz područja
prodaje i prodajnog managementa, leadershipa, coachinga, time managementa,
poslovnog pregovaranja, prezentacijskih vještina, pri čemu je samostalno
organizirao i vodio više od 700 radionica ili seminara. Trenutno radi u
internacionalnoj kompaniji kao Retail Manager, te se kao direktor vlastite
firme bavi i poslovnim savjetovanjem.
Ciljana skupina polaznika:
Direktori i voditelji prodaje ili
marketinga, komercijalisti i trgovački zastupnici, te svi koji žele poboljšati
kompetencije u području kratkoročnog i dugoročnog planiranja i organiziranja
prodajnog rada - svi oni koji su u neposrednom kontaktu s kupcima i žele da oni
kontroliraju tržiše, a ne tržište njih, te svi koji ne znaju gdje pronaći nove
klijente ili kako zadržati postojeće.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 15. travnja iznosi 1.390,00 kn + PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava
Prijavnicu s kompletnim
opisom seminara u Word formatu možete preuzeti ovdje: Prijavnica