Kontakt podaci

Poslovno učilište Filaks

Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb

Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059

E-mail: [email protected]
Web: www.filaks.hr

O ustanovi

Specijalist za razvoj i unapređenje prodaje

Program usavršavanja za Specijalist za razvoj i unapređenje prodaje nastao je radi potrebe usavršavanja znanja i vještina osoba koje rade zahtjevan posao organizacije i koordinacije prodajnog procesa. Od prodajnog sektora se očekuje da prepozna potrebe kupaca i uspješno prezentira proizvod ili uslugu.

Razumijevanje potrošačevih želja i potreba nije nimalo lak zadatak. Potrošači nisu uvijek svjesni svih svojih potreba ili ih teško izražavaju u različitim situacijama.
Na dinamičnom tržištu kupac je kralj. Ponuda je sve veća i kupcima je dostupna velika količina proizvoda i usluga te još veća količina različitih informacija.

Istodobno, broj konkurenata raste i sve je teže ostvariti značajniji uspjeh na tržištu.
Usavršavanjem komunikacijskih i prodajnih vještina zaposlenici u prodaji nastoje unaprijediti prodajni proces, odnosno djelatnost prijenosa vlasništva proizvoda i usluga od proizvođača, preko posrednika do kupaca, odnosno potrošača.

Prodaja nije proces koji se odvija sam od sebe. Za uspješne prodajne rezultate zaslužna je dobra organizacija i vještine efikasnog prodajnog razgovora u osobnoj prodaji. Specijalist za razvoj i unapređenje prodaje mora analizirati, raščlaniti, poboljšati tehnike i vještine uvjerljivog prodajnog nastupa.

Namjera i cilj programa Specijalist za razvoj i unapređenje prodaje je usavršiti samostalno vođenje i upravljanje prodajnim procesom.

Tko se može usavršavati?

  • Voditelj prodaje
  • Voditelj unapređenja prodaje
  • Komercijalist
  • Referent u odjelu prodaje
  • Referent u telemarketingu
  • Direktor malog poduzeća ili vlasnik obrta
  • Osoba koja se želi usavršiti u području prodaje i prezentacije proizvoda i usluga

Struktura programa / kolegiji:

  • Uvod u znanost i umjetnost prodaje

Upravljanje sastancima

  • Komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Vještine pregovaranja
  • Politika proizvoda/usluge i dizajn
  • Unapređenje prodaje
  • Istraživanje tržišta za potrebe prodaje
  • Ponašanje potrošača
  • Etika u prodaji

Teme koje se obrađuju kroz analizu poslovnih slučaja, rad u grupama ili vođenu diskusiju:

  • Razvoj prodajnog procesa
  • Kreiranje potražnje
  • Planiranje u prodaji
  • Prodajna i marketinška koncepcija
  • Mjerenje prodajnih rezultata
  • Analiza postojećeg stanja na tržištu
  • Vođenje projekta
  • Razvoj timskog rada
  • Razvoj odnosa s klijentima
  • Prezentacija koristi od proizvoda i usluga
  • Rješavanje konflikata i reklamacija
  • Planiranje pregovora
  • Kreativni procesi i kreativnost u poslovanju
  • Kreativnost u unapređenju prodaje
  • Analiza trendova u ponašanju potrošača

Informacije o programu u trajanju 150 sati:

Redovna školarina: 16.000 kuna
Promotivna školarina za novi program: 8.600 kuna!

Program je verificiran od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i upisuje se u radnu knjižicu.

Za upis 2 ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće plaćanje u ratama.

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...