Kontakt podaci
Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb
Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059
E-mail: [email protected]
Web: www.filaks.hr
O ustanovi
Specijalist za razvoj i unapređenje prodaje
Program usavršavanja za Specijalist za razvoj i unapređenje prodaje nastao je radi potrebe usavršavanja znanja i vještina osoba koje rade zahtjevan posao organizacije i koordinacije prodajnog procesa. Od prodajnog sektora se očekuje da prepozna potrebe kupaca i uspješno prezentira proizvod ili uslugu.
Razumijevanje potrošačevih želja i potreba nije nimalo lak zadatak. Potrošači nisu uvijek svjesni svih svojih potreba ili ih teško izražavaju u različitim situacijama.Na dinamičnom tržištu kupac je kralj. Ponuda je sve veća i kupcima je dostupna velika količina proizvoda i usluga te još veća količina različitih informacija.
Istodobno, broj konkurenata raste i sve je teže ostvariti značajniji uspjeh na tržištu.
Usavršavanjem komunikacijskih i prodajnih vještina zaposlenici u prodaji nastoje unaprijediti prodajni proces, odnosno djelatnost prijenosa vlasništva proizvoda i usluga od proizvođača, preko posrednika do kupaca, odnosno potrošača.
Prodaja nije proces koji se odvija sam od sebe. Za uspješne prodajne rezultate zaslužna je dobra organizacija i vještine efikasnog prodajnog razgovora u osobnoj prodaji. Specijalist za razvoj i unapređenje prodaje mora analizirati, raščlaniti, poboljšati tehnike i vještine uvjerljivog prodajnog nastupa.
Namjera i cilj programa Specijalist za razvoj i unapređenje prodaje je usavršiti samostalno vođenje i upravljanje prodajnim procesom.
Tko se može usavršavati?
- Voditelj prodaje
- Voditelj unapređenja prodaje
- Komercijalist
- Referent u odjelu prodaje
- Referent u telemarketingu
- Direktor malog poduzeća ili vlasnik obrta
- Osoba koja se želi usavršiti u području prodaje i prezentacije proizvoda i usluga
Struktura programa / kolegiji:
- Uvod u znanost i umjetnost prodaje
Upravljanje sastancima
- Komunikacijske i prezentacijske vještine
- Vještine pregovaranja
- Politika proizvoda/usluge i dizajn
- Unapređenje prodaje
- Istraživanje tržišta za potrebe prodaje
- Ponašanje potrošača
- Etika u prodaji
Teme koje se obrađuju kroz analizu poslovnih slučaja, rad u grupama ili vođenu diskusiju:
- Razvoj prodajnog procesa
- Kreiranje potražnje
- Planiranje u prodaji
- Prodajna i marketinška koncepcija
- Mjerenje prodajnih rezultata
- Analiza postojećeg stanja na tržištu
- Vođenje projekta
- Razvoj timskog rada
- Razvoj odnosa s klijentima
- Prezentacija koristi od proizvoda i usluga
- Rješavanje konflikata i reklamacija
- Planiranje pregovora
- Kreativni procesi i kreativnost u poslovanju
- Kreativnost u unapređenju prodaje
- Analiza trendova u ponašanju potrošača
Informacije o programu u trajanju 150 sati:
Redovna školarina: 16.000 kuna
Promotivna školarina za novi program: 8.600 kuna!
Program je verificiran od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i upisuje se u radnu knjižicu.
Za upis 2 ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće plaćanje u ratama.