Kontakt podaci
Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb
Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059
E-mail: [email protected]
Web: www.filaks.hr
O ustanovi
Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću
Trajanje: | 150 sati |
---|---|
Cijena: | 16.000 kuna |
Mjesto održavanja: | Črnomerec |
Program usavršavanja Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću nastao je radi potrebe usavršavanja znanja i vještina osoba koje rade zahtjevan posao kreiranja uspješne marketinške strategije i integrirane marketinške komunikacije s potrošačima na turbulentnom tržištu.
Tržište i potrošači se iz dana u dan mijenjaju stoga je potrebno kontinuirano pratiti ta kretanja i usvajati svjetske trendove ponašanja potrošača.Uloga zaposlenika u odjelima oglašavanja i odnosa s javnošću značajno se promijenila u posljednjih desetak godina i od osoba zaposlenih na ovom radnom mjestu očekivanja su sve veća. S jedne strane komuniciraju s klijentima agencije za tržišnu komunikaciju, a s druge strane trebaju kreirati marketinške programe koji će naići na odobravanje potrošača.
Promjene u mikro i makro okružju tu ulogu čine još težom, a marketinške strategije postaju sve kreativnije i složenije. Uspješni poslovni slučajevi koji su bili primjer učinkovite marketinške strategije ne mogu ostvariti iste rezultate u budućnosti, jer se razmišljanje potrošača mijenja nakon svake obavljene kupovine.
Zagušenost oglasnog prostora dovodi do problema u privlačenju pažnje potrošača i poduzeća sve teže uspijevaju zauzeti značajan položaj na tržištu i mislima potrošača.
Tko se može usavršavati?
Voditelj marketinga
Direktor marketinga
Zaposlenik u odjelu marketinga
Zaposlenik u agenciji za tržišne komunikacije (reklamnim agencijama)
Direktor malog poduzeća ili vlasnik obrta
Osobama koje se žele usavršiti u području oglašavanja i odnosa s javnošću.
Struktura programa / kolegiji:
Uvod u teoriju i politiku marketinga
Menadžment i vođenje
Integrirana marketinška komunikacija (naglasak na oglašavanje i odnose s javnošću)
Komunikacijske i prezentacijske vještine
Politika proizvoda/usluge i dizajn
Istraživanje tržišta
Ponašanje potrošača
Etika u integriranoj marketinškoj komunikaciji
Teme koje se obrađuju kroz analizu poslovnih slučaja, rad u grupama ili vođenu diskusiju:
Marketinško planiranje
Integrirani marketing
Izgradnja komunikacijske strategije i alati
Koncepcije oglašavanja
Implementacija i mjerenje efektivnosti kampanje
Razvoj odnosa s klijentima
Odnosi s medijima
Planiranje media miksa
Učinkovitost marketinške komunikacije
Eventi
Upravljanje projektima
Timski rad
Trendovi u oglašavanju
Trendovi u odnosima s javnošću
Odnos klijenta i reklamne agencije
Novinarstvo i mediji
Identitet i imidž organizacije i zaposlenika...
Informacije o programu u trajanju 150 sati:
Školarina: 16.000 kuna
Program je verificiran od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i upisuje se u radnu knjižicu.
Za upis 2 ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće plaćanje u ratama.