Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793

E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Social Media Marketing – Marketing na društvenim mrežama

Mjesto održavanja:

Zagreb

Digitalni marketing na društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže (Social Media Marketing) kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.

23. - 24. travnja 2020. 9-16h

Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno - iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.

Specijalistički seminar Marketing na društvenim mrežama dio je naprednog programa usavršavanja u području digitalnog marketinga: Specijalist za marketing na društvenim mrežama

Predavačica: Ana Penović

Predavačica: Milica Cetinić

Mjesto održavanja predavanja i radionica: KRAŠ Auditorium, Ravnice 48, Zagreb

Community management - integralni dio marketinških aktivnosti:

  • Važnost i nužnost digitalne prisutnosti u digitalnom okruženju
  • Web stranica - središte digitalne prisutnosti
  • Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
  • Zakonitosti komunikacije na društvenim mrežama
  • Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
  • Posao community managera - zaduženja i odgovornosti
  • Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
  • Community manager kao moderator u komunikaciji između članova zajednice
  • Važnost edukacije i praćenje svih novosti u svijetu društvenih mreža
  • Vješto korištenje riječi - priča u kratkom formatu
  • Personalizacija - ključni prioritet u digitalnome marketingu

Radionica o 4 velike društvene mreže:

  • Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn: Tko i kako se njima služi, prednosti i nedostaci, primjeri iz prakse
  • Po čemu se LinkedIn razlikuje od drugih društvenomrežnih platformi
  • Opremanje kanala i videa za publikaciju na YouTubeu
  • Ključne opcije za kvalitetan nastup na Instagramu
  • Uređivanje fan stranice i upravljanje komunikacijom na Facebooku

Više informacija o seminaru možete pročitati ovdje.

Cilj seminara Social Media Marketing:

Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju s posebnim naglaskom na njen društvenomrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj - Facebooku. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Instagram i YouTube te LinkedIn, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi te dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.

Ciljna skupina polaznika:

Seminar i radionice namijenjene su osobama koje svoje poslovanje žele unaprijediti korištenjem društvenih mreža. Posebice se to odnosi na zaposlene u marketingu, prodaji, odnosima s klijetima ili servisnoj mreži. Čuli ste za Facebook, LinkedIn, YouTube i Instagram, ali niste imali do sada ideju kako ih koristiti za unaprjeđenje poslovanja? Nakon seminara ćete sigurno znati kako napraviti najbolje za svoju tvrtku. Društvene mreže u Hrvatskoj koristi razmjerno malo tvrtki, a prvi koji taj prostor prepoznaju, vjerojatno će najbolje proći. Banke i osiguravajuća društva tu su posebno slabo zastupljeni.

KOTIZACIJA:

Redovna cijena seminara:

2.590,00 kn + PDV

Promotivna cijena za uplate do 15. travnja:

2.390,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Više info na linku: https://www.mirakul.hr/seminari/smm-marketing-na-drustvenim-mrezama-zagreb/

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...