Kontakt podaci
Institut za neuroekonomiju - NE Institut
Milana Amruša 8/4
10000 Zagreb
Tel: 01 777 3872
Mob: 099 3872 777
E-mail: [email protected]
Web: www.neinstitut.hr
O ustanovi
Service management i neuromarketing
Trajanje: | jednodnevni seminar + webinar |
---|---|
Cijena: | 350kn + PDV |
Mjesto održavanja: | Zagreb |
Naše tržište još uvijek nije dovoljno razvilo ponudu i potražnju, barem ne na toj razini da bi mogle teći kumulativno i pritom se razvijati proporcionalno. Kako razviti takav proces i što bi to u praksi značilo? Fokus na vlasništvo, ljude i procese na tržištu.
Inovacija tržišnih usluga i briga za potrošače nikada nije predstavljala veći izazov menadžerima nego danas, u 21.st. kada je glavno marketinško pravilo da je kupac uvijek u pravu. Stječu se bitne, individualne potrošačke navike, rastu očekivanja kupaca i pritom dolazi do realokacije tržišnih resursa. Sami potrošači se aktivno uključuju u pozicioniranje roba i usluga te se stvaraju novi potrošački modeli interaktivnih usluga poput self - service i c- commmerce te e-quality modela. Korak dalje u istraživanju ovog područja napravili su psiholozi s Harvarda 1990., kada su odlučili spojiti klasični marketing i znanstvene činjenice te stvorili koncept – neuromarketing. Pomoću sustavnijeg znanstvenog pristupa i tehnologije odlučili su istražiti elementarne ljudske reakcije, znači emocije i percepciju kako bi dobili određene rezultate pomoću kojih bi objasnili kada, kako i zašto donosimo određene ekonomske i druge odluke te što je fokus zbivanja jednog homo economicusa- „mimetizam“ ili kriticizam djelovanja tržišta?