Kontakt podaci
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek
Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793
E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr
O ustanovi
Restrukturiranje-prilagodba organizacije novonastalim tržišnim uvjetima
Trajanje: | 20. veljače 2015. |
---|---|
Mjesto održavanja: | Zagreb, Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb |
Aktualni turbulentni uvjeti poslovanja, koje uvelike diktira globalna kriza, primoravaju poduzetničke organizacije da se kontinuirano, dovoljno brzo i sveobuhvatno (tržišno, financijski, tehnološko-tehnički, organizacijski, kadrovski i vlasnički), prilagode i prilagođavaju tržišnim uvjetima i pronalaze adekvatna rješenja koja će rezultirati optimizacijom poslovanja i osigurati dugoročan opstanak i preživljavanje na tržištu.
Promjenjivi tržišni uvjeti zahtijevaju reakcije u obliku promjena koje nije moguće provesti ukoliko poduzeće nije fleksibilno. Poboljšanje fleksibilnosti i ostvarivanje konkurentske prednosti postiže se strukturnim promjenama koje obuhvaćaju promjene u strategiji poslovanja, nastupu na tržištu, organizaciji i financijskoj strukturi poduzeća.
Restrukturiranje se po svojim ključnim ciljevima može tretirati kao inovativni koncept kojim će organizacija kroz korijenite promjene u poslovanju osigurati osobine izvrsnosti potrebne za dugoročni opstanak poduzeća. Da bi se osigurala sposobnost za kontinuirano mijenjanje i unaprjeđivanje, uobičajeno je inicijalno radikalno restrukturiranje, pogotovo u situacijama kada izrazito nepovoljni tržišni uvjeti imaju velik utjecaj na poslovanje poduzeća.
Sadržaj seminara:
- Uvodna priča „Globalni trendovi i pogled u budućnost"
- Osnovne vrste restrukturiranja
o izrada novog financijskog plana
o reprogramiranje dugova
o promjena strukture kapitala
o pronalaženje novih izvora financiranja
2. Operativno u funkciji unaprjeđenja efikasnosti
o optimizacija postojećih poslovnih procesa
o redizajn lanca vrijednosti
o nova ili dorađena postojeća sistematizacija poslova i radnih mjesta i kompenzacijski modeli
3. Strateško u funkciji rasta
o provjera i promjena strateških namjera, dugoročnih ciljeva i strategija
o procjena potencijalnih spajanja i preuzimanja
o izlazak na nova tržišta i tržišne niše
- Proces provedbe restrukturiranja
2. Analiza potencijalnih rizika, pozicija i interesa svih dionika (stakeholdera)
3. Izrada modela i plana restrukturiranja
4. Upravljanje provedbom plana
5. Analiza rezultata restrukturiranja
• Ključna područja za postizanje brzih efekata (smanjenje troškovi rada, poboljšanje komercijalnih uvjeta nabave, pronalaženje jeftinijih izvora financiranja)
- Primjerena komunikacija za potrebe upravljanja promjenama
Praktični dio sastoji se od dviju vježbi koje se provode
timski te se uradci prezentiraju i uspoređuju u formi dijaloga:
1. Ocjena zrelosti gospodarske grane i inicijalna ocjena organizacijskih
resursa
2. Analiza odabranih financijskih izvješća i izrada prijedloga o provedbi
financijskog restrukturiranja
Cilj seminara:
Upoznati polaznike s mogućnostima odnosno prednostima i nedostatcima procesa
restrukturiranja u poduzetničkim organizacijama. Pojasniti kvalitativna
poboljšanja temeljem odluka o promjenama u strukturi upravljanja, odluka o
investiranju, financiranju i raspodjeli, odluka o uvođenju inovacija, novih
tehnologija i proizvoda, njihovoj promociji i prodaji, novim pristupima u
odnosu prema kupcima, te primjenu suvremenih metoda i tehnika praćenja i
analize poslovanja.
Naučit će:
• Kako se analizom financijskih izvještaja i generiranjem financijskih
pokazatelja uspješnosti poslovanja dolazi se do konkretnih saznanja o promjeni
strukture financiranja poduzeća.
• Kako se analiziraju aktivnosti i procjenjuje koliko i na koji način utječu na
fleksibilnost i rizičnost poslovanja poduzeća te donose odluke o napuštanju djelatnosti
i ulascima na nova tržišta
• Kako se ostvaruju uštede na način da se dio fiksnih troškova pretvara u
varijabilne troškove koji ovise isključivo o obujmu poslovanja poduzeća.
Predavač:
Nikola Nikšić savjetnik je za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The
International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni
procjenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality
Management) i ovlašteni računovođa. Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i
inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje
strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u
inozemstvu na međunarodnim projektima, a 12 godina kao menadžer u poduzećima iz
sustava međunarodnih grupacija. Od 1992. kao osnivač, vanjski suradnik i
djelatnik poduzeća Konter d.o.o. bavi se poslovima menadžerskog savjetovanja,
uslugama iz područja organizacije i ekonomike poslovanja te poslovnom
edukacijom (više od 100 otvorenih i InHouse seminara i radionica). Kao gost predavač
povremeno održava predavanja na teme iz ekonomike poslovanja na Vern'-u,
Financijskom klubu pri EFZG, poslijediplomskom kontrolinga na EFRI, Visokom
učilištu Požega. Dobitnik je nagrade Primus 2011., za najboljeg poslovnog
savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog
razvoja. Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera,
Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje
Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj
poduzetništva (Poslovni uzlet, Gazele, Mali su veliki...). U tiskanim i
virtualnim poslovnim medijima redovito objavljuje članke s analizama i osvrtima
na gospodarske aktualnosti.
Ciljna skupina polaznika:
Seminar je namijenjen poduzetnicima, visokom i srednjem managementu,
kontrolerima, poslovnim savjetnicima.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 11. veljače iznosi 1.390,00 kn + PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava
Prijavnicu s kompletnim opisom seminara u word formatu možete preuzeti ovdje: Prijavnica
(.doc)