Kontakt podaci
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek
Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793
E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr
O ustanovi
Prijava i priprema projekata na novi EU natječaj za mala i srednja poduzeća
Trajanje: | 30. lipnja – 2. srpnja 2015. |
---|---|
Mjesto održavanja: | Zagreb, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold |
Objavljen je do sada najveći natječaj za sufinanciranje projekata malih i srednjih poduzetnika iz EU fondova. Ukupna vrijednost bespovratnih sredstava iznosit će 1.117.200.000 kuna, a natječaj je otvoren do iskorištenja sredstava (ili do kraja programskog razdoblja – 31.12.2020.).
Kome je natječaj namijenjen?
Natječaj je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima koji imaju stvarnu
potrebu širenja ili moderniziranja proizvodnje, onima koji u projekt svakako
moraju krenuti sa ili bez bespovratne pomoći. Sredstva su predviđena za
izgradnju i/ili adaptaciju poslovnih prostora i nabavu opreme, a visina
sufinanciranja je 45% za male, a 35% za srednje poduzetnike. Uz osnovnu namjenu
postoji mogućnost sufinanciranja i određenih konzultantskih usluga (s prosječno
50% bespovratnih sredstava).
Kako krenuti u projekt?
Ukoliko ste se pronašli u gornjem odlomku, potrebno je proučiti natječajnu
dokumentaciju. Dokumentacija se nalazi na web stranici
www.strukturnifondovi.hr/natjecaji
Dokumentacija je prilično opširna, kao i obrasci koji se predaju na natječaj.
Kako bi sve napravili po pravilima, potrebno je imati dostatna znanja o
pripremi i provedbi EU projekata. Mirakul Edukacijski centar nudi vam radionicu
na kojoj ćete se upoznati s otvorenim natječajem i osnovnim pravilima pripreme
i provedbe projekata, a dodatno, ukoliko želite, i operativno raditi na
pripremi svog projekta.
Znači li ovo da ne treba angažirati
stručnjake/konzultante?
Poduzetnici koji nemaju praktična iskustva u pripremi i provedbi projekta
svakako će morati angažirati stručnu pomoć (izrada investicijske studije,
marketinške strategije...), ali će sudjelovanje poduzetnika i njegovo
razumijevanje projekta biti veće.
Sadržaj seminara:
Radionica se sastoji od 2 dijela:
1. Pravila u pripremi i provedbi projekat i natječajna
dokumentacija - 1 dan
U ovom dijelu polaznici će steći osnovne informacije o pravilima i procedurama
u pripremi i provedbi EU projekata, posebno o onim pravilima i procedurama koje
se odnose na natječaj za sufinanciranje projekata malih i srednjih poduzetnika
(sadržaj obrazaca, dodatna dokumentacija, provođenje nabave, izvještavanje i
dr.).
Osim toga, detaljno će se upoznati s objavljenim natječajima „Ulaganje u
proizvodnu tehnologiju MSP" i „Izgradnja proizvodnih kapaciteta MSP i ulaganje
u opremu".
2. Priprema logičke matrice, sažetka projekta i
proračuna - 2 dana
U drugom dijelu polaznici će u suradnji s mentorima raditi na izradi osnovne
dokumentacije (logička matrica, sažetak projekta i proračun) za vlastite
projekte koje žele prijaviti na natječaj.
Po završetku ovog modula polaznici će imati pripremljen sažetak projekta i
osnovni proračun vlastitog projekta.
Detaljan opis sadržaja:
1. dan (30. lipnja):
Uvod u EU fondove i sufinanciranje - EU programi i proračun
Hrvatska i EU fondovi - naučene lekcije iz dosadašnjeg korištenja i raspoloživi
fondovi
Predstavljanje natječaja ‘Izgradnja proizvodnih kapaciteta MSP i ulaganje i
opremu' i ‘Ulaganje u proizvodnu tehnologiju MSP':
- svrha i cilj natječaja
- pokazatelji koje je potrebno ispuniti u projektu
- prihvatljivi prijavitelji
- prihvatljive aktivnosti
- prihvatljivi troškovi
- Prijavni obrazac
- Proračun
- Investicijska studija
- Marketing strategija
- drugi obrasci
2. dan (1. srpnja):
Što je projektni ciklus, kako se upravlja projektnim ciklusom i zbog čega je to
važno za naše projekte
Predstavljanje projekata od strane polaznika
Izrada logičke matrice za projekte koje polaznici žele prijaviti i analiza
izrađenih logičkih matrica (samostalni rad polaznika pod mentoriranjem predavača)
Priprema prijavnog obrasca:
- svrha i opravdanost projekt
- provedbeni kapaciteti
- održivost projekta
- ciljevi i pokazatelji projekta
3. dan (2. srpnja):
Analiza izrađenih prijavnih obrazaca
Priprema proračuna za projekt:
- prihvatljivi i neprihvatljivi troškovi
- svrha pojedine proračunske stavke
- obrazloženje procijene troška
- povezanost s aktivnostima projekta
Uvod u pripremu i popunjavanje investicijske studije
Uvod u pripremu i popunjavanje marketing strategije
Uvod u pripremu i popunjavanje financijske konstrukcije projekta
Pregled ostalih dokumenata (Izjava o usklađenosti s uputama za prijavitelje, Skupna izjava, Izjava o nekažnjavanju, Izjava o korištenim potporama...)
Predavač:
Jean-Pierre Maričić konzultant je za pripremu i provedbu projekata koji se
sufinanciraju iz EU fondova i predavač na seminarima o EU fondovima te na
učilištu Experta na studiju ‘EU project manager'. Diplomirao je pedagogiju na
Teološkom fakultetu, a najveći dio radnog iskustva proveo je na programima
potpore malom i srednjem poduzetništvu. Na pripremi i provedbi EU projekata
radio je kao dio projektnog tima u Poduzetničkom inkubatoru BIOS, kao
konzultant za EU projekte za ĐĐ Kotlovi, Lučku upravu Osijek i Luku Bar, te kao
predavač na seminarima koji su se održavali u Hrvatskoj, Crnoj Gori i
Makedoniji. Koautor je programa ‘EU project manager' u trajanju od 100 sati, te
publikacija „Prvi korak u poduzetništvo" (za poduzetnike početnike) i
„Investicijski vodič Osječko-baranjske županije".
Ciljna skupina polaznika:
Djelatnici i voditelji poduzetničkih centara, inkubatora i tehnoloških parkova,
poduzetničkih i poslovnih zona, lučkih uprava, tijela regionalne i lokalne
uprave i samouprave, poslovni konzultanti i project manageri, direktori i
članovi uprava tvrtaka koje ispunjavaju uvjete za EU fondove, mali i srednji
poduzetnici (kao potencijalni suradnici na projektima), trgovačka društva čije
je poslovanje vezano uz opće društvene koristi, znanstvene i obrazovne
institucije, neprofitne i nevladine udruge i zadruge te svi ostali zainteresirani.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovita cijena seminara za sva 3 dana iznosi 3.290,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 24. lipnja iznosi 2.990,00 kn +
PDV.
Redovita cijena seminara za 1. dan iznosi 1.590,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 24. lipnja iznosi 1.390,00 kn + PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava