Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793

E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje

Mjesto održavanja:

Zagreb

S obzirom da se svakodnevno mnoge tvrtke suočavaju s krizama u poslovanju, te da krizne situacije vrlo lako eskaliraju i ‘eksplodiraju’ zahvaljujući brzini i dostupnosti informacija na Internetu, polaznici će naučiti kako se nositi s tim zahtjevnim situacijama, i da zapravo komuniciranje u krizi nikada nije bilo jednostavnije i kvalitetnije nego što je to danas, upotrebom društvenih mreža.

7. veljača 2020. 9-16h

Specijalistički seminar Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje dio je naprednog programa usavršavanja u području digitalnog marktinga: Internet marketing Akademija

Predavačica: Dražena Lejo

Mjesto održavanja predavanja i radionica: Kraš Auditorium, Ravnice 48, Zagreb

Sadržaj seminara:

  • Specifičnosti i zakonitosti online komunikacije
  • Zašto je radikalna transparentnost najbolji model online ponašanja
  • Važnost i primjenjivost društvenih mreža u odnosima s javnošću
  • Koje su "vaše" online destinacije, a koje "vaše" društvene mreže i koja su njihova pravila
  • Značajke društvenih mreža, blogovi, influenceri
  • Kako se ponašati na Facebooku, a kako na Twitteru
  • Dvosmjerna komunikacija i pravila koja se moraju slijediti
  • Gdje povući granicu i kako se odnositi prema agresivnim korisnicima
  • Dobro i loše krizno komuniciranje
  • Kriza danas i krize koje su se događale u prošlosti
  • Kako biti spreman na krizu i prije negoli se dogodi
  • Primjer iz prakse: što kad vas istovremeno mrzi milijun korisnika
  • Kako reagirati u slučaju krize i kako suzbiti negativan PR

Cilj seminara:

Odnosi s javnošću su u zadnjih 5 godina, razvojem Interneta te posebice pojavom društvenih mreža, značajnim dijelom postali online, pojavili su se brojni novi online kanali putem kojih se može komunicirati s javnošću, klijentima i medijima, koje je potrebno razumjeti i znati kvalitetno upotrebljavati. Polaznici će naučiti da komuniciranje na Internetu i putem društvenim mreža, osim što donosi mogućnost komuniciranja s velikim brojem korisnika, donosi i mogućnost komuniciranja s medijima. Također će naučiti kako konsolidirati „offline" komunikaciju sa online komunikacijom.

Ciljana skupina polaznika:

Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtaka i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine.

KOTIZACIJA:

Redovita cijena seminara:

1.690,00 kn + PDV

Promotivna cijena za uplate do 1. veljače:

1.490,00 kn + PDV

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.


Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.


Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.

Više info na linku: https://www.mirakul.hr/seminari/online-odnosi-s-javnoscu-i-krizno-komuniciranje

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...