Kontakt podaci
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek
Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793
E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr
O ustanovi
Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje
Mjesto održavanja: | Zagreb |
---|
S obzirom da se svakodnevno mnoge tvrtke suočavaju s krizama u poslovanju, te da krizne situacije vrlo lako eskaliraju i ‘eksplodiraju’ zahvaljujući brzini i dostupnosti informacija na Internetu, polaznici će naučiti kako se nositi s tim zahtjevnim situacijama, i da zapravo komuniciranje u krizi nikada nije bilo jednostavnije i kvalitetnije nego što je to danas, upotrebom društvenih mreža.
7. veljača 2020. 9-16hSpecijalistički seminar Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje dio je naprednog programa usavršavanja u području digitalnog marktinga: Internet marketing Akademija
Predavačica: Dražena Lejo
Mjesto održavanja predavanja i radionica: Kraš Auditorium, Ravnice 48, Zagreb
Sadržaj seminara:
- Specifičnosti i zakonitosti online komunikacije
- Zašto je radikalna transparentnost najbolji model online ponašanja
- Važnost i primjenjivost društvenih mreža u odnosima s javnošću
- Koje su "vaše" online destinacije, a koje "vaše" društvene mreže i koja su njihova pravila
- Značajke društvenih mreža, blogovi, influenceri
- Kako se ponašati na Facebooku, a kako na Twitteru
- Dvosmjerna komunikacija i pravila koja se moraju slijediti
- Gdje povući granicu i kako se odnositi prema agresivnim korisnicima
- Dobro i loše krizno komuniciranje
- Kriza danas i krize koje su se događale u prošlosti
- Kako biti spreman na krizu i prije negoli se dogodi
- Primjer iz prakse: što kad vas istovremeno mrzi milijun korisnika
- Kako reagirati u slučaju krize i kako suzbiti negativan PR
Cilj seminara:
Odnosi s javnošću su u zadnjih 5 godina, razvojem Interneta te posebice pojavom društvenih mreža, značajnim dijelom postali online, pojavili su se brojni novi online kanali putem kojih se može komunicirati s javnošću, klijentima i medijima, koje je potrebno razumjeti i znati kvalitetno upotrebljavati. Polaznici će naučiti da komuniciranje na Internetu i putem društvenim mreža, osim što donosi mogućnost komuniciranja s velikim brojem korisnika, donosi i mogućnost komuniciranja s medijima. Također će naučiti kako konsolidirati „offline" komunikaciju sa online komunikacijom.
Ciljana skupina polaznika:
Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtaka i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine.
KOTIZACIJA:
Redovita cijena seminara:
1.690,00 kn + PDVPromotivna cijena za uplate do 1. veljače:
1.490,00 kn + PDVZa prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara. Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara.
Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.
Više info na linku: https://www.mirakul.hr/seminari/online-odnosi-s-javnoscu-i-krizno-komuniciranje