Kontakt podaci

Mirakul d.o.o.

Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek

Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793

E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr

O ustanovi

NLP u prodaji

Trajanje:

30. lipnja 2016. godine

Cijena:

1.590,00 kn + PDV.

Dodatne informacije:

Prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust.

Mjesto održavanja:

Zagreb

Cilj seminara NLP u prodaji je ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost, pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima. Korištenjem NLP-a značajno se može pojačati kvaliteta komunikacije – prije svega sa samim sobom, a onda i s ostalima uključenim u prodajni proces.

Mjesto održavanja: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 - Green Gold, Zagreb

Cilj seminara NLP u prodaji je ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost, pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima. Korištenjem NLP-a značajno se može pojačati kvaliteta komunikacije - prije svega sa samim sobom, a onda i s ostalima uključenim u prodajni proces.

Poznavanjem vještina NLP-a i dobrom pripremom, način uvjeravanja dobiva na jačini i postaje prihvatljiviji za klijenta/kupca te se samim tim isti lakše odlučuje na kupnju. Osim toga, korištenjem NLP-a možete ostvariti veliku prednost u odnosu na vašu konkurenciju.

Sadržaj seminara:

  • NLP komunikacijski kanal
    Kako stvaramo svoje slike svijeta, kako to utječe na stanja u koja ulazimo i kako sve to utječe na prodaju
    Stvaranje UR - kad smo prodali i kako to prepoznati
    Utjecaj stanja na prodaju - stanje prodavača i stanje kupca
  • Pretpostavke NLP-a - uvjerenja korisna za uspjeh u prodaji
  • Četiri stupa NLP-a i kako utječu na prodaju
    Cilj, osjetilna izoštrenost, rapor, fleksibilnost
  • Ciljevi - što svakako moramo odrediti prije prodajnog razgovora
  • Osjetilna izoštrenost - praktična primjena
    Uočavanje neverbalne komunikacije sugovornika
    Što je važno primijetiti
  • Rapor - uspješan komunikacijski odnos
    Kako ga ostvariti i zadržati - ‘male tajne'
    Kako s ‘teškim' ljudima

Cilj seminara:
Ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost, pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima.

Predavač:
Domagoj Lipošinović
, osnivač je LIFE-a (Leadership Institute For Excellence), te konzultant, coach i kolumnist nekih od vodećih poslovnih časopisa u regiji. Nakon stjecanja titule magistra ekonomskih znanosti na Vienna University of Business and Economics radio je u prestižnim svjetskim tvrtkama kao što su Procter & Gamble, SC Johnson i Samsung Electronics gdje je imao priliku skupiti vrijedno iskustvo u pregovaranju, razvoju prodajnih timova i coachingu. Domagoj je međunarodno certificirani trener NeuroLingvističkog Programiranja (NLP) od strane američkog International Institute of HNLP and Hypnosis, Arizona,USA. Član je American Board of NLP (ABNLP), najveće svjetske NLP organizacije. U svom pristupu treninzima kombinira bogato poslovno iskustvo u razvoju pojedinaca i timova s najnovijim znanstvenim saznanjima iz područja psihologije, coachinga, neuroznanosti i NLP-a, a sve začinjeno iskrenom strašću za razvojem punih potencijala koji se kriju u pojedincima i timovima.

Ciljana skupina polaznika:
Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati uspješniji prodavači.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 22. lipnja iznosi 1.390,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...