Kontakt podaci
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek
Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793
E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr
O ustanovi
NLP u prodaji
Trajanje: | 30. lipnja 2016. godine |
---|---|
Cijena: | 1.590,00 kn + PDV. |
Dodatne informacije: | Prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust. |
Mjesto održavanja: | Zagreb |
Cilj seminara NLP u prodaji je ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost, pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima. Korištenjem NLP-a značajno se može pojačati kvaliteta komunikacije – prije svega sa samim sobom, a onda i s ostalima uključenim u prodajni proces.
Mjesto održavanja: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 - Green Gold, Zagreb
Cilj seminara NLP u prodaji je ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost, pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima. Korištenjem NLP-a značajno se može pojačati kvaliteta komunikacije - prije svega sa samim sobom, a onda i s ostalima uključenim u prodajni proces.
Poznavanjem vještina NLP-a i dobrom pripremom, način uvjeravanja dobiva na jačini i postaje prihvatljiviji za klijenta/kupca te se samim tim isti lakše odlučuje na kupnju. Osim toga, korištenjem NLP-a možete ostvariti veliku prednost u odnosu na vašu konkurenciju.
Sadržaj seminara:
- NLP
komunikacijski kanal
Kako stvaramo svoje slike svijeta, kako to utječe na stanja u koja ulazimo i kako sve to utječe na prodaju
Stvaranje UR - kad smo prodali i kako to prepoznati
Utjecaj stanja na prodaju - stanje prodavača i stanje kupca
- Pretpostavke NLP-a - uvjerenja korisna za uspjeh u prodaji
- Četiri
stupa NLP-a i kako utječu na prodaju
Cilj, osjetilna izoštrenost, rapor, fleksibilnost
- Ciljevi - što svakako moramo odrediti prije prodajnog razgovora
- Osjetilna
izoštrenost - praktična primjena
Uočavanje neverbalne komunikacije sugovornika
Što je važno primijetiti
- Rapor
- uspješan komunikacijski odnos
Kako ga ostvariti i zadržati - ‘male tajne'
Kako s ‘teškim' ljudima
Cilj seminara:
Ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u
komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost,
pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja
i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima.
Predavač:
Domagoj Lipošinović, osnivač je LIFE-a (Leadership Institute For
Excellence), te konzultant, coach i kolumnist nekih od vodećih poslovnih
časopisa u regiji. Nakon stjecanja titule magistra ekonomskih znanosti na
Vienna University of Business and Economics radio je u prestižnim svjetskim
tvrtkama kao što su Procter & Gamble, SC Johnson i Samsung Electronics gdje
je imao priliku skupiti vrijedno iskustvo u pregovaranju, razvoju prodajnih
timova i coachingu. Domagoj je međunarodno certificirani trener
NeuroLingvističkog Programiranja (NLP) od strane američkog International
Institute of HNLP and Hypnosis, Arizona,USA. Član je American Board of NLP
(ABNLP), najveće svjetske NLP organizacije. U svom pristupu treninzima
kombinira bogato poslovno iskustvo u razvoju pojedinaca i timova s najnovijim
znanstvenim saznanjima iz područja psihologije, coachinga, neuroznanosti i
NLP-a, a sve začinjeno iskrenom strašću za razvojem punih potencijala koji se
kriju u pojedincima i timovima.
Ciljana skupina polaznika:
Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje,
voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju,
sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i
srednjih tvrtaka, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške
koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati uspješniji prodavači.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 22. lipnja iznosi 1.390,00 kn + PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava