Kontakt podaci
Visoka škola tržišnih komunikacija AGORA
Trnjanska cesta 114
10000 Zagreb
Tel: 01 222 5 700
Fax: 01 615 7 615
E-mail: [email protected]
Web: www.vsa.hr
O ustanovi
Menadžment tržišne komunikacije
Mjesto održavanja: | Zagreb |
---|
U suvremenom svijetu tržišno komuniciranje pridobiva krucijalno značenje te se potvrđuje kao neizbježni mehanizam-mreža-znanje utoliko prije što je komunikacija postala globalnom.
Tržišne komunikacije su branša u ekspanziji jer i dalje rastu izdaci za oglašavanje, marketing i tržišne komunikacije u cjelini. Profilira se sve više specijaliziranih gospodarskih subjekata u području tržišnih komunikacija - od agencija za telefonski marketing i Internet do specijaliziranih tvrtki za Eventmareketing ili product-placement . Čak i mala i srednja poduzeća kvalitetno mijenjaju svoja poslovna promišljanja - oglašavanje i marketing i njima su sve značajniji i značajniji između ostalog i zbog nadolazeće konkurencije na velikom europskom tržištu.
Zbog svega toga oglašivačko (reklamno) gospodarstvo traži kvalificirane, svestrane znalce - allroundere za profesionalne tržišne komunikacije kako u poduzećima i njihovim odjelima tako i u specijaliziranim agencijama, u ustanovama i drugdje.
Stručni studij menadžmenta tržišnih komunikacija po akreditaciji WERBE AKADEMIE am WIFI Wien i International Advertising Association USA prema praksi je orijentirana visokoškolska izobrazba za menadžere tržišnih komunikacija i druga zanimanja u parcijanim područjima tržišnih komunikacija.
Ciljevi studija Menadžment tržišne komunikacije
- U globalnom svijetu koji je postao komunikacijska mreža s bezbrojnim čvorovima, tračnicama i isprepletenostima traži se, prije svega, "generalizam" - sposobnost za mišljenje koje povezuje, umrežava i objedinjuje, iz kojega tek onda dolaze kreativna rješenja i ideje.
Obrazovanje komunikacijskih generalista jedan je od temeljnih ciljeva studija MTK. - No, i dalje će postojati osobne preferencije, sklonosti i talenti koje želimo poticati obrazovanjem specijalista na nekom od parcijalnih područja tržišnih komunikacija.
Obrazovanje komunikacijskih specijalista također je jedan od temeljnih ciljeva studija. - Na koncu, teorija kao osnova za inteligentnu praksu jest "obrazovna filozofija" koju slijedi Visoka škola AGORA u realizaciji stručnog studija MTK.
Poučavanje i teorije i prakse isto tako je jedan od temeljnih ciljeva studija MTK.
PRAKSA
Praksa na Visokoj školi Agora znači: rad na studijama slučaja, nastava od strane nastavnika koji rade u tržišnoj komunikaciji; timski rad, kako bi se anticipirala radna situacija iz profesionalnog života; samostalna razrada zadataka koji su postavljeni jasnim brifinzima.
Pretpostavka za to je stvorena: Vi morate praksu na Visokoj školi Agora shvatiti tako ozbiljno kao da se već nalazite u profesionalnom životu. To je također proces učenja koji se može svladati za tri godine. Za to je važna i obvezna ferijalna praksa – PRAKTIKUM.
U planu učenja na Visokoj školi Agora pronaći ćete razne strukture izobrazbe, koje ćemo za Vas ukratko dotaknuti:
PREDAVANJA
Predavanja imaju svrhu prenijeti teorijske osnove tržišnih komunikacija i istodobno uspostaviti veze između oglašavanja i gospodarstva.
Predavanja su strukturirana progresivno. U prvom, i dijelom u drugom, semestru se prenose opća znanja. U narednim semestrima opširno se obrađuju stručno-specifična područja tržišnih komunikacija.
Nakon šest semestara trebate imati temeljit pregled tržišnih komunikacija, biti upoznati s najvažnijim pojmovima i mehanizmima i interiorizirati sposobnost mišljenja u vezama.
VJEŽBE
Na raznim se vježbama, na primjerima i studijama slučaja koji se reproduciraju u grupi, uspostavlja već prvi odnos prema praksi. Tu se razrađuje tehničko-teorijski instrumentarij.
Povrh toga, na vježbama se već postavljaju konkretni zadaci – bilo da se radi o nacrtu kampanje, sastavljanju mediaplana ili oblikovanju layouta za časopis.
PRAKTIKUM
Nadalje, postoje nastavni predmeti s čisto praktičnim sadržajem. Praktikumi su, kao što im sâmo ime kaže, simulirana praksa. Zajedno s iskusnim komunikacijskim stručnjacima rješavaju se pojedinačni zadaci u uvjetima prakse. Praktikumi prenose onu atmosferu kakva vlada u agencijama, medijima ili marketinškim i oglašivačkim odjelima poduzeća.