Kontakt podaci
Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4
10000 Zagreb
Mob: 091 5020 231
Fax: 01 4664 059
E-mail: [email protected]
Web: www.filaks.hr
O ustanovi
Menadžer u malom poduzetništvu
Trajanje: | 150 školskih sati |
---|---|
Upis: | 17.03.2015. |
Mjesto održavanja: | Zagreb |
Poduzetnici će u narednih pet godina otvoriti preko 700 milijuna novih radnih mjesta diljem svijeta. Prema najnovijoj studiji Global Entrepreneurship Monitor (GEM), organizacije koja provodi najveća svjetska godišnja istraživanja o stopama i profilima poduzetničkih aktivnosti širom svijeta i u kojoj sudjeluju i stručnjaci iz Hrvatske, na svijetu trenutno postoji oko 400 milijuna aktivnih poduzetnika, od kojih je 163 milijuna žena u ranoj fazi poduzetništva, 165 milijuna mladih u dobi između 18 i 35 godina, u ranoj fazi poduzetništva. Čak njih 141 milijun poduzetnika očekuje da će stvoriti barem pet novih radnih mjesta u idućih pet godina, 65 milijuna ih očekuje da će stvoriti 20 ili više novih radnih mjesta u idućih pet godina, 69 milijuna poduzetnika tržištu nudi inovativne proizvode i usluge, a njih 18 milijuna prodaje najmanje 25% svojih proizvoda i usluga u inozemstvo.
Ukupno 54 zemlje (uključujući i Hrvatsku) obuhvaćene su ovom najvećom svjetskom studijom o poduzetničkim aktivnostima na kojoj su radili, uz brojne svjetske stručnjake i profesori iz Hrvatske. Spas svjetske ekonomije, svi oni vide upravo u sektoru poduzetništva.
Želite li biti dio ove pozitivne statistike? Globalizacija tržišta, uspon tehnoloških dostignuća, zatim promjene u svijesti i načinu ponašanja potrošača, pa čak i uvjeti svjetske ekonomske krize stvorili su plodno tlo za razvoj poduzetničkog sektora u svijetu koji kontinuirano zadržava tendenciju rasta.
Proučavanje poduzetništva kao znanosti pronalazi korijene još u 17. i ranom 18. stoljeću u radovima vodećih ekonomista toga doba Richarda Cantillona i Adama Smitha, ali je uglavnom bila zanemarivana s teorijskog aspekta sve do 19. i ranog 20. stoljeća, a posljednjih 40 godina ova disciplina dobiva na značenju u kontekstu iskustvenog i praktičnog izučavanja s ciljem oživljavanja poslovnih aktivnosti i ekonomije.
Prema ekonomistu Josephu Schumpeteru kojemu uvelike dugujemo razumijevanje poduzetničke discipline, poduzetnik je osoba koja je voljna i sposobna pretvoriti ideju u uspješni poduhvat. U svojim djelima, Schumpeter navodi kako poduzetništvo koristi tzv. „oluju kreativne destrukcije“ kako bi u cijelosti ili djelomično zamijenilo lošije proizvode boljima na tržištu istovremeno stvarajući nove proizvode primjenjujući inovativne modele poslovanja. Na taj način „oluja kreativne destrukcije“ je u velikoj mjeri odgovorna za dinamiku industrije i dugoročnog gospodarskog rasta. Noviji učenjaci poput Franka H. Knighta (1920.) i Peter Druckera (1970.) naglašavaju spremnost preuzimanja rizika u ime ideje i stvaranja novih vrijednosti budućeg razdoblja. Preuzimanjem rizika izazivate sreću. Rođena u siromaštvu, danas jedna od najbogatijih žena svijeta i svjetski poznata američka tv voditeljica talk showa Oprah Winfrey jednom prilikom izjavila je kako je sreća zapravo stvar pripremanja za susret s prilikama. Svaki uspješan poduzetnik zna da je za sreću u poslovnom poduhvatu često potrebna doza rizika koju preuzimate na sebe. Izazivanje sreće, odnosno proces preuzimanja rizika u poduzetničkom svijetu zahtjeva i potrebna znanja, vještine i osobine.
U novije vrijeme značenje pojma poduzetnik prošireno je na mnogo više od posjedovanja vlastite tvrtke i odnosi se na osobine pojedinca koje mu omogućuju proaktivnost, kreativnost i preuzimanje vlastite odgovornosti u poduzimanju konkretnih poduhvata, što se još naziva i poduzetničko stanje svijesti ili „entrepreneurial mindset“, stoga je usavršavanje poduzetničkih vještina potrebno i osobama koje možda nemaju vlastitu tvrtku ali odgovorno preuzimaju upravljačku funkciju organizacije u kojoj su zaposleni.
Program menadžer u malom poduzetništvu polaznike ući poduzetničkom načinu razmišljanja i pomaže im u razumijevanju šireg značaja i prirode poduzetništva kao i njegove uloge u gospodarstvu, višedimenzionalne kvalitete i interakcije s okolinom. Naši polaznici usvajaju potrebne vještine za preuzimanje vodstva u budućim ekonomskim uvjetima i znanja za snalaženje u situacijama riskantne poduzetničke svakodnevice. Program ih upoznaje s marketinškim strategijama i taktikama, različitim izvorima financiranja i načinima upravljanja financijama te vještinama poslovne organizacije i upravljanja troškovima. Po završetku programa stječu sposobnosti i samopouzdanje koja im omogućuju rješavanje i najzahtjevnijih problema s kojima će se zasigurno susretati na svom poduzetničkom putu. Nov način razmišljanja, stečene vještine, znanja i metode upravljanja polaznicima će omogućiti stvaranje ekonomskih i socijalnih vrijednosti kojima će oni ostaviti svoj trag u potrebitom društvu.
KOLEGIJI:
- Osnove poduzetništva i pravni oblici malog poduzeća
- Menadžment i vođenje
- Uvod u teoriju i politiku marketinga
- Integrirana marketinška komunikacija (oglašavanje, odnosi s javnošću, unapređenje prodaje, osobna prodaja, direktni marketing)
- Komunikacijske i prezentacijske vještine
- Politika proizvoda/usluge i dizajn
- Istraživanje tržišta
- Ponašanje potrošača
- Financiranje malog poduzeća i poslovni plan
- Etika u malom poduzetništvu
- Zaštita na radu
Za jednokratne uplate ili više polaznika iz iste tvrtke odobravamo posebne uvjete. Moguće je plaćanje u ratama.
U cijenu su uključeni svi ostali troškovi (radni materijali, upisnina, polaganje ispita, praktični radovi i mentorstvo).
Predavači su vrhunski stručnjaci dokazani u praksi, a nastava obiluje praktičnim primjerima, analizama poslovnih slučajeva iz Hrvatske i inozemstva te vođenim diskusijama i radom na projektima.
Za 2 osobe iz iste organizacije (ili prijatelje) školarina iznosi 9.000 kuna.