Kontakt podaci
Poslovna učinkovitost d.o.o.
Pete Poljanice 11
10000 Zagreb
Tel: 01 2304 571
Fax: 01 2922 915
E-mail: [email protected]
Web: www.poslovnaucinkovitost.eu
O ustanovi
Kontroling prodaje i marketinga
Trajanje: | Datum održavanja: 29.07.2015. |
---|---|
Mjesto održavanja: | Zagreb, Forum Zagreb kongresni centar |
Praktična radionica sa primjerima u Excel®-u
U vremenu globalizacije tržišta i konkurentne ponude proizvoda i usluga sve je izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama.
Sustavna i kvantitavna analiza potreba kupaca, kao i njihovog zadovoljstva postojećim poslovnim odnosom, predmet je ove dvodnevne edukacije.
Nakon završene edukacije, polaznici će moći razumijeti metodologiju, korake u implementaciji i alate za unapređenje prodajno-poslovnog odnosa sa svojim klijentima. Tijekom edukacije bit će obrađen značajan broj praktičnih primjera kako bi se postigli ciljevi edukacije.
Očekivani ishod radionice:
Da se osigura polaznicima da:
• prepoznaju poslovne situacije u kojima su pojedini instrumenti kontrolinga prodaje i marketinga primjenljivi
• detaljno razumiju koncept, metodologiju i instrumente kontrolinga prodaje i marketinga
• razumiju koristi od primjene instrumenata kontrolinga prodaje i marketinga
• budu sposobni samostalno implementirati i koristiti instrumente kontrolinga prodaje i marketinga u praksi.
Metode rada:
Polaznici edukacije će steći znanja i vještine kroz predavanje, demonstracijske prikaze, praktične vježbe, diskusiju, individualni i grupni rad sa drugim polaznicima i trenerom.
Sadržaj i raspored:
1. DAN, srijeda 29.07.2015.
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Strateško određivanje prodajnih ciljeva I
• Matrica utjecaja
• Balanced Scorecard
• Analiza scenarija
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Strateško određivanje prodajnih ciljeva II
• Statička analiza portfelja
• Dinamička analiza portfelja
• Relativna konkurentska snaga
• Analiza konkurencije
12:15 - 13:15 Pauza za ručak
13:15 - 14:45 Operativno planiranje prodaje
• Plan prodaje: prihodi, troškovi prodaje, likvidnost, dobit
• Planiranje prihoda sa kvalificiranim korekcijama plana
• Proračun potencijala distribucije
• Plan prodajnih aktivnosti
• Novčani proračun
14:45 - 15:00 Pauza za kavu
15:00 - 16:30 Analiza prodaje
• Analiza prodajnih prilika
• Vrednovanje upita kupaca
• Kalkulacija prodajne cijene
• Analiza isplativosti izravne marketinške kampanje
• Analiza rizika i koristi od prodaje
• Proračun očekivane vrijednosti od prodaje
2. DAN, četvrtak 30.07.2015.
09:00 - 10:30 Izravni marketing
• Vrednovanje elemenata marketinškog budžeta
• Povezanost kontribucijske marže proizvoda/usluga sa marketinškim troškovima
• Kalkulacija točke pokrića za izravne marketinške kampanje
• Izrada marketinškog budžeta
10:30 - 10:45 Pauza za kavu
10:45 - 12:15 Analiza i upravljanje prodajnim rezultatom
• Rabatiranje i skontiranje
• Bonusi, dodaci na cijenu i marže
• Apsorpcijski i marginalni pristup kod upravljanja prodajnim rezultatom
• Analiza osjetljivosti na promjene uvjeta prodaje
12:15 - 13:15 Pauza za ručak
13:15 - 14:45 Upravljanje prodajom segmenata i poslovnih područja
• ABC analiza
• XYZ analiza
• Zajednička primjena ABC i XYZ analize
• Kontribucijske marže segmenata i poslovnih područja
14:45 - 15:00 Pauza za kavu
15:00 - 16:30 Analiza kupaca
• Izrada scoring modela za vrednovanje kupaca
• Scoring analiza kupaca – učestalost kupnje i stopa ponovne kupnje
• Analiza atraktivnosti i pozicije kupaca
• Analiza zadovoljstva kupaca
Kome je namijenjena:
Ova radionica je korisna za:
• Menadžment i stručnjake u prodaji i marketingu
• Stručnjake u kontrolingu
• Stručnjake u menadžerskom i troškovnom računovodstvu
• Poslovne analitičare za prodaju i marketing.
Datum održavanja:
29. - 30.07.2015. (srijeda i četvrtak), Zagreb
O predavaču
dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali, Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller-Institut-u u Beču te položio ispit za diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG INVESTa za područja: poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB akreditiranoj poslovnoj školi, a među ostalima predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu. Također vrlo često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.