Kontakt podaci
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek
Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793
E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr
O ustanovi
Kako se uvodi, mjeri i razvija organizacijska izvrsnost
Trajanje: | 1. srpnja 2016. godine |
---|---|
Mjesto održavanja: | Zagreb |
Mjesto održavanja: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 - Green Gold, Zagreb
Neukrotivi poduzetnički duh i solidne managerske kompetencije su „dobitna kombinacija" za iniciranje, planiranje i pokretanje poduzetničkog poduhvata, što će uz upornost i principijelnost dovesti do početnog uspjeha. Jedna bitka (poslovna godina, projekt, ideja) može biti dobivena, no to je daleko od pobjede u ratu. Razne okolnosti, često objektivne i nepredviđene, nepovezanost uzroka i posljedica u istim vremenskim razdobljima, utječu da se ponekad kratkotrajni uspjeh ne pretvori u dugotrajan. Poslovna dugoročnost je posljedica kompetitivnosti i fleksibilnosti zasnovane na efektnosti i efikasnosti. Traži se izvrsnost u svim ključnim elementima, potpunu integriranost svih unapređujućih aktivnosti u organizaciji.
Za potrebe mjerenja i upravljanje izvrsnošću u Europi je raširena primjena modela The EFQM Excellence Model. The European Foundation for Quality Management je neprofitna organizacija osnovana 1988. od 14 uspješnih velikih kompanija s misijom da bude vodilja u postizanju održive poslovne izvrsnosti u Europi i vizijom da u svjetskom gospodarstvu poraste broj izvrsnih europskih kompanija.
Dobra priprema i primjena EFQM modela u cijelosti, korištenje svih organizacijskih potencijala u procjeni te povezivanje nalaza, ocjena i preporuka iz procjene s potrebnim unaprjeđenjima mogu znatno ubrzati kretanje organizacije na putu ka višoj razini izvrsnosti, a time i ojačati njene šanse za dugovječnost i uspjeh.
Sadržaj seminara:
• Uvodna priča ‘Zašto primjenjivati EFQM model
izvrsnosti'
· Kako uspostaviti projekt, provesti pripremu i izobrazbu
· Upitnici, obrasci, matrice
· Ocjenjivanje ‘osposobitelja'
2. Ocjenjivanje „'judi' (kompetencije, sustavi upravljanja, modeli razvoja)
3. Ocjenjivanje ‘politika i strategija' (načela, planovi, taktike)
4. Ocjenjivanje ‘partnerstva i resursa' (dobavljači, kupci, investitori, drugi partneri, materijalni i nematerijalni resursi u vlasništvu ili dostupnosti organizaciji)
5. Ocjenjivanje ‘procesa'
· Mjerenje ‘rezultata'
2. Mjerenje rezultata ‘kupaca' (zadovoljstvo, lojalnost, potrošnja, urednost plaćanja, nivo komunikacije)
3. Mjerenje rezultata ‘DOP' (sustavi upravljanje kvalitetom, donacije, uključenost u zajednicu)
4. Mjerenje rezultata ‘Ključni pokazatelji uspješnosti' (financijski pokazatelji, operativni pokazatelji, nematerijalni pokazatelji)
· Interna komunikacija, razvoj organizacijskog znanja
Praktični dio sastoji se od tri vježbe od kojih se prva
provodi individualno, a druge dvije u timovima te se uradci prezentiraju i
uspoređuju u formi dijaloga:
1. Inicijalna analiza organizacije ‘gdje se trenutno nalazimo u odnosu na
maksimalna postignuća na osam područja izvrsnosti'
2. Ocjenjivanje stupnja usklađenosti pojedinog osposobitelja izvrsnosti s
osobinom koja opisuje na kojem se stupnju razvoja nalazi organizacija
3. Simulacija izvođenje konačne ocjene očitavanjem rezultata RADAR-a
Cilj seminara:
Upoznati polaznike s teoretskim okvirom, modeliranju metrika, tehnikama
mjerenja i izvođenja ocjena i zaključaka po EFQM modelu mjerenja i upravljanja
izvrsnošću.
Pojasniti i prikazati strukturu 8 ključnih elemenata izvrsnosti te kako se procjenjuju kroz 9 raznih kriterija s ciljem da se prepozna vrijednost ostvarenih rezultata i osiguraju neovisne povratne informacije potrebne za održavanje stalnog napretka na putu ka poslovnoj izvrsnosti.
Naučiti kako procjenjivati kada se po nekom od elemenata može za organizaciju reći da je u početnoj, razvojnoj ili zreloj fazi, te donositi odluke o područjima i postupcima unaprjeđenja.
Predavač:
Nikola Nikšić savjetnik je za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The
International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni
procjenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality
Management) i ovlašteni računovođa. Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i
inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje
strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u inozemstvu
na međunarodnim projektima, a 12 godina kao menadžer u poduzećima iz sustava
međunarodnih grupacija. Od 1992. kao osnivač, vanjski suradnik i djelatnik
poduzeća Konter d.o.o. bavi se poslovima menadžerskog savjetovanja, uslugama iz
područja organizacije i ekonomike poslovanja te poslovnom edukacijom (više od
100 otvorenih i InHouse seminara i radionica). Kao gost predavač povremeno
održava predavanja na teme iz ekonomike poslovanja na Vern'-u, Financijskom
klubu pri EFZG, poslijediplomskom kontrolinga na EFRI, Visokom učilištu Požega.
Dobitnik je nagrade Primus 2011., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj
za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja. Član je udruga
Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera, Hrvatske udruge poslovnih
savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje Hrvatske. Redovito
sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj poduzetništva (Poslovni
uzlet, Gazele, Mali su veliki...). U tiskanim i virtualnim poslovnim medijima
redovito objavljuje članke s analizama i osvrtima na gospodarske aktualnosti.
Ciljna skupina polaznika:
Seminar je namijenjen poduzetnicima, visokom i srednjem managementu,
kontrolerima, poslovnim savjetnicima.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 22. lipnja iznosi 1.390,00 kn + PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava