Kontakt podaci
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31 000 Osijek
Tel: 031 251 004
Mob: 091 3337 793
E-mail: [email protected]
Web: www.mirakul.hr
O ustanovi
EFQM model mjerenja i upravljanja izvrsnošću
Trajanje: | 11. lipnja 2015. |
---|---|
Mjesto održavanja: | Zagreb, Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6 |
Neukrotivi poduzetnički duh i solidne managerske kompetencije su „dobitna kombinacija“ za iniciranje, planiranje i pokretanje poduzetničkog poduhvata, što će uz upornost i principijelnost dovesti do početnog uspjeha. Jedna bitka (poslovna godina, projekt, ideja) može biti dobivena, no to je daleko od pobjede u ratu.
Razne okolnosti, često objektivne i nepredviđene, nepovezanost uzroka i posljedica u istim vremenskim razdobljima, utječu da se ponekad kratkotrajni uspjeh ne pretvori u dugotrajan. Poslovna dugoročnost je posljedica kompetitivnosti i fleksibilnosti zasnovane na efektnosti i efikasnosti. Traži se izvrsnost u svim ključnim elementima, potpunu integriranost svih unapređujućih aktivnosti u organizaciji.
Za potrebe mjerenja i upravljanje izvrsnošću u Europi je raširena primjena modela The EFQM Excellence Model. The European Foundation for Quality Management je neprofitna organizacija osnovana 1988. od 14 uspješnih velikih kompanija s misijom da bude vodilja u postizanju održive poslovne izvrsnosti u Europi i vizijom da u svjetskom gospodarstvu poraste broj izvrsnih europskih kompanija.
Dobra priprema i primjena EFQM modela u cijelosti, korištenje svih organizacijskih potencijala u procjeni te povezivanje nalaza, ocjena i preporuka iz procjene s potrebnim unaprjeđenjima mogu znatno ubrzati kretanje organizacije na putu ka višoj razini izvrsnosti, a time i ojačati njene šanse za dugovječnost i uspjeh.
Sadržaj seminara:
- Uvodna priča „Zašto primjenjivati EFQM model izvrsnosti"
- Kako uspostaviti projekt, provesti pripremu i izobrazbu
- Upitnici, obrasci, matrice
- Ocjenjivanje „osposobitelja"
2. Ocjenjivanje „ljudi" (kompetencije, sustavi upravljanja, modeli razvoja)
3. Ocjenjivanje „politika i strategija" (načela, planovi, taktike)
4. Ocjenjivanje „partnerstva i resursa" (dobavljači, kupci, investitori, drugi partneri, materijalni i nematerijalni resursi u vlasništvu ili dostupnosti organizaciji)
5. Ocjenjivanje „procesa"
- Mjerenje „rezultata"
2. Mjerenje rezultata „kupaca" (zadovoljstvo, lojalnost, potrošnja, urednost plaćanja, nivo komunikacije)
3. Mjerenje rezultata „DOP" (sustavi upravljanje kvalitetom, donacije, uključenost u zajednicu)
4. Mjerenje rezultata „Ključni pokazatelji uspješnosti" (financijski pokazatelji, operativni pokazatelji, nematerijalni pokazatelji)
- Interna komunikacija, razvoj organizacijskog znanja
Praktični dio sastoji se od tri vježbe od kojih se prva
provodi individualno, a druge dvije u timovima te se uradci prezentiraju i
uspoređuju u formi dijaloga:
1. Inicijalna analiza organizacije „gdje se trenutno nalazimo u odnosu na
maksimalna postignuća na osam područja izvrsnosti"
2. Ocjenjivanje stupnja usklađenosti pojedinog osposobitelja izvrsnosti s
osobinom koja opisuje na kojem se stupnju razvoja nalazi organizacija
3. Simulacija izvođenje konačne ocjene očitavanjem rezultata RADAR-a
Cilj seminara:
Upoznati polaznike s teoretskim okvirom, modeliranju metrika, tehnikama
mjerenja i izvođenja ocjena i zaključaka po EFQM modelu mjerenja i upravljanja
izvrsnošću.
Pojasniti i prikazati strukturu 8 ključnih elemenata izvrsnosti te kako se procjenjuju kroz 9 raznih kriterija s ciljem da se prepozna vrijednost ostvarenih rezultata i osiguraju neovisne povratne informacije potrebne za održavanje stalnog napretka na putu ka poslovnoj izvrsnosti.
Naučiti kako procjenjivati kada se po nekom od elemenata može za organizaciju reći da je u početnoj, razvojnoj ili zreloj fazi, te donositi odluke o područjima i postupcima unaprjeđenja.
Predavač:
Nikola Nikšić savjetnik je za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The
International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni
procjenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality
Management) i ovlašteni računovođa. Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i
inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje
strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u
inozemstvu na međunarodnim projektima, a 12 godina kao menadžer u poduzećima iz
sustava međunarodnih grupacija. Od 1992. kao osnivač, vanjski suradnik i
djelatnik poduzeća Konter d.o.o. bavi se poslovima menadžerskog savjetovanja,
uslugama iz područja organizacije i ekonomike poslovanja te poslovnom
edukacijom (više od 100 otvorenih i InHouse seminara i radionica). Kao gost
predavač povremeno održava predavanja na teme iz ekonomike poslovanja na
Vern'-u, Financijskom klubu pri EFZG, poslijediplomskom kontrolinga na EFRI,
Visokom učilištu Požega. Dobitnik je nagrade Primus 2011., za najboljeg
poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i
organizacijskog razvoja. Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih
kontrolera, Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za
organizacijsko učenje Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i
potiču razvoj poduzetništva (Poslovni uzlet, Gazele, Mali su veliki...). U
tiskanim i virtualnim poslovnim medijima redovito objavljuje članke s analizama
i osvrtima na gospodarske aktualnosti.
Ciljna skupina polaznika:
Seminar je namijenjen poduzetnicima, visokom i srednjem managementu,
kontrolerima, poslovnim savjetnicima.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 3. lipnja iznosi 1.390,00 kn + PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Prijave:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava
Prijavnicu s kompletnim opisom seminara u word formatu možete preuzeti ovdje: Prijavnica
(.doc)