Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb
Tel: 01 5814 777
E-mail: [email protected]
Web: www.seminar.hr
O ustanovi
Digitalni marketing – trendovi i praksa
Iskoristite savjete stručnjaka – što sadrži dobra web stranica, kako slati učinkovit newsletter i koje promjene donosi Google Analytics 4
Termin održavanja:
OPATIJA, 20. – 21. listopad 2022. (četvrtak i petak)
Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Predavači:
» Robert Petković, stručnjak za Google Analytics
» Mario Pintar, stručnjak za digitalni marketing i web stranice
Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
1.375,00 kn / 182,49 € (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn / 159,27 € (960,00 kn + PDV).
Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna
Iskoristite savjete stručnjaka - što sadrži dobra web stranica, kako slati učinkovit newsletter i koje promjene donosi Google Analytics 4
U vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji.
Traži se poznavanje digitalnih medija, optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google oglasa, stvaranje digitalnog sadržaja (engl. copywriting), izrada newsletter kampanja...
Iskoristite praktične savjete, upute i pojašnjena stručnjaka iz područja digitalnog marketinga koji će vam prenijeti svoja znanja i iskustva o planiranju i kreiranju strategije digitalnog marketinga, osmišljavanju digitalnog sadržaja i izradi uspješne newsletter kampanje, optimizaciji web stranice kako bi bila što vidljivija, praćenju i obrađivanju statističkih podatka iz Google Analyticsa, te vas upoznati s promjenama koje donosi novi Google Analytics 4.
Jeste li znali: od 01. srpnja 2023. godine podaci o posjećenosti web stranice više se neće moći vidjeti u „starom" sučelju, ali će biti dostupni u novom analitičkom proizvodu - Google Analytics 4 - proizvod za analizu korisnikovog ponašanja kroz web stranice i mobilne aplikacije kojima kupac pristupa sadržajima određenog brenda.
Prvi dan: koje promjene vas čekaju sa sučeljem novog Google Analytics 4, kako se što prije i lakše prilagoditi na nove postavke, kako generirati nove podatke koji vam trebaju, kako pratiti nove izvještaje s primjerima izvještaja/podataka/analiza s novim i starim sučeljima.
Drugi dan: sve o pravilima dobre web stranice (što svaka web stranica mora imati), prednostima e-mail marketinga, provođenju uspješnijih newsletter kampanja (od planiranja do realizacije), te dobrim i lošim primjerima.
Dvodnevna edukacija namijenjena je svima koji planiraju započeti s marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu, a kako bi čuli najbolje primjere iz prakse i razmijenili iskustva s kolegama iz struke, dobili odgovore na pitanja i proširili svoje znanje u poznavanju trendova koji vrijede u digitalnom marketinškom okruženju.
Pridružite nam se Opatiji i iskoristite praktične i konkretne savjete naših predavača koji će vam pomoći u obavljanju vaših svakodnevnih zadataka.
Program dvodnevne edukacije:
20.10.2022. (četvrtak), predavač: Robert Petković
Google Analytics 4 - novi alat za izvještavanje
- Što je Google Analytics 4 (GA4)?
- Usporedba „starog" i „novog" sučelja
- Koje izvještaje nudi „stari" Analytics, a koje „novi"?
- Koje promjene donosi i kako iskoristiti prednosti koje nudi?
- Kako izraditi i postaviti račun za GA4?
- Na koji način prilagoditi GA4 za poslovanje, kako čitati izvještaje i analitike?
- Na koji način upotrebljavati podatke GA4 u Google Ads-u?
- Kako je regulirana privatnost podataka?
- Kako izgledaju nove postavke s primjerima?
- Primjeri, pitanja i odgovori sudionika
21.10.2022. (petak), predavač: Mario Pintar
Web stranica i e-mail marketing (newsletter kampanje)
- Digitalni marketing i digitalna strategija - uloga i značaj
- Web stranica - optimizacija (razlika između SEO i SEM)
- Upute i pravila za efikasnu promociju web stranice
- Naziv domene i web hosting - pojašnjenja, savjeti i upute
- Što su Backlinks i koliki utjecaj imaju na pretraživačke mreže
- Content marketing - pisanje sadržaja za web (tekst, fotografije, audio, video)
- E-mail marketing - strategija i trendovi, e-mail adrese/liste
- Kakav newsletter treba biti - izrada newsletter kampanja
- Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: [email protected]