Kontakt podaci

M.B. Seminar d.o.o.

M.B. Seminar d.o.o.
F. Folnegovića 6d
10000 Zagreb

Tel: 01 5814 777

E-mail: seminar@seminar.hr
Web: www.seminar.hr

O ustanovi

Digitalni marketing – trendovi i praksa

Iskoristite savjete stručnjaka – što sadrži dobra web stranica, kako slati učinkovit newsletter i koje promjene donosi Google Analytics 4

Termin održavanja:
OPATIJA, 20. – 21. listopad 2022. (četvrtak i petak)
Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Predavači:
» Robert Petković, stručnjak za Google Analytics
»
Mario Pintar, stručnjak za digitalni marketing i web stranice

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
1.375,00 kn / 182,49 € (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn / 159,27 € (960,00 kn + PDV).

Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna

Iskoristite savjete stručnjaka - što sadrži dobra web stranica, kako slati učinkovit newsletter i koje promjene donosi Google Analytics 4

U vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji.

Traži se poznavanje digitalnih medija, optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google oglasa, stvaranje digitalnog sadržaja (engl. copywriting), izrada newsletter kampanja...

Iskoristite praktične savjete, upute i pojašnjena stručnjaka iz područja digitalnog marketinga koji će vam prenijeti svoja znanja i iskustva o planiranju i kreiranju strategije digitalnog marketinga, osmišljavanju digitalnog sadržaja i izradi uspješne newsletter kampanje, optimizaciji web stranice kako bi bila što vidljivija, praćenju i obrađivanju statističkih podatka iz Google Analyticsa, te vas upoznati s promjenama koje donosi novi Google Analytics 4.

Jeste li znali: od 01. srpnja 2023. godine podaci o posjećenosti web stranice više se neće moći vidjeti u „starom" sučelju, ali će biti dostupni u novom analitičkom proizvodu - Google Analytics 4 - proizvod za analizu korisnikovog ponašanja kroz web stranice i mobilne aplikacije kojima kupac pristupa sadržajima određenog brenda.


Prvi dan: koje promjene vas čekaju sa sučeljem novog Google Analytics 4, kako se što prije i lakše prilagoditi na nove postavke, kako generirati nove podatke koji vam trebaju, kako pratiti nove izvještaje s primjerima izvještaja/podataka/analiza s novim i starim sučeljima.

Drugi dan: sve o pravilima dobre web stranice (što svaka web stranica mora imati), prednostima e-mail marketinga, provođenju uspješnijih newsletter kampanja (od planiranja do realizacije), te dobrim i lošim primjerima.


Dvodnevna edukacija namijenjena je svima koji planiraju započeti s marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu, a kako bi čuli najbolje primjere iz prakse i razmijenili iskustva s kolegama iz struke, dobili odgovore na pitanja i proširili svoje znanje u poznavanju trendova koji vrijede u digitalnom marketinškom okruženju.

Pridružite nam se Opatiji i iskoristite praktične i konkretne savjete naših predavača koji će vam pomoći u obavljanju vaših svakodnevnih zadataka.


Program dvodnevne edukacije:

20.10.2022. (četvrtak), predavač: Robert Petković

Google Analytics 4 - novi alat za izvještavanje

  • Što je Google Analytics 4 (GA4)?
  • Usporedba „starog" i „novog" sučelja
  • Koje izvještaje nudi „stari" Analytics, a koje „novi"?
  • Koje promjene donosi i kako iskoristiti prednosti koje nudi?
  • Kako izraditi i postaviti račun za GA4?
  • Na koji način prilagoditi GA4 za poslovanje, kako čitati izvještaje i analitike?
  • Na koji način upotrebljavati podatke GA4 u Google Ads-u?
  • Kako je regulirana privatnost podataka?
  • Kako izgledaju nove postavke s primjerima?
  • Primjeri, pitanja i odgovori sudionika

21.10.2022. (petak), predavač: Mario Pintar

Web stranica i e-mail marketing (newsletter kampanje)

  • Digitalni marketing i digitalna strategija - uloga i značaj
  • Web stranica - optimizacija (razlika između SEO i SEM)
  • Upute i pravila za efikasnu promociju web stranice
  • Naziv domene i web hosting - pojašnjenja, savjeti i upute
  • Što su Backlinks i koliki utjecaj imaju na pretraživačke mreže
  • Content marketing - pisanje sadržaja za web (tekst, fotografije, audio, video)
  • E-mail marketing - strategija i trendovi, e-mail adrese/liste
  • Kakav newsletter treba biti - izrada newsletter kampanja
  • Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika

Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr

 

Pošalji upitPrijavi netočan sadržaj...